Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 16:12   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

En Hobby 720 med trippel køyeseng hadde vært perfekt. Kravstor. Nei, ingen av oss har kjørt med vogn før, men mannen er god på å kjøre henger og rygging. Det er i tilfelle han som tar BE sertifikat, for jeg har i grunn nok med å kjøre den store bilen vår. Jeg tviler ikke på at han klarer fint å kjøre med vogn, men kan nok tenkte meg at han synes 650 blir litt stor.

Jeg har tittet på en del Dethleffs vogner i dag også, og de har mange løsninger jeg liker der. Ulempen er at en er en del dyrere enn Hobby.

Ja blir jo bedre og bedre plass til større dei er. 650 er max for oss.
Ja det går greit å kjøre, må berre planlegge litt meir og ikkje kjøre på smale vegar på vestlandet.
Dethleffs er og ålreite vogner ja, men prisen litt høgare ja. Har du funni ein med smartare løsning der?.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.