|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#261 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Jeg trenger prikkerDet har jeg også et realistisk forhold til, altså hvor fort man kan skaffe seg poeng.
|
|
|
|
#263 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikker
Enig i dette også. Selv om en rødprikk er omtrent like spennende og farlig som en fluelort, holder det vel å informere en nykommer om hva som er greit å gjøre og ikke? Man trenger vel ikke ta helt piffen fra en stakkar ved å bombadere med tyttebær?
Det er lov til å si imot alle. Om man føler man ikke kan det, henger det mer sammen med hvor gode argumenter man har selv, evt. hvor kverulerende og påståelig man er, (:kremt: ) ikke med at man ikke har lov til å si imot noen.
Jeg aner ikke når jeg kom inn på markedsplassen, (sikkert fordi at jeg aldri har vært superinteressert i den) men vet at det tok over et år å komme inn i M2. De som har "et rykte som andre bare kan drømme om" har forresten fått det i en eller annen hemmelig salong i begynnelsen, så det teller ikke. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
kamerat
|
Men kan gretne gamle damer starte gode tråder? Du må nok vente til en champagnespruddeldag.
|
|
|
#265 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg er ikke i den hemmelige salongen. |
|
|
|
#266 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg kan starte en god tråd. Lite øyeblikk bare. |
|
|
|
#268 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig! Det er jo ein grunn til at enkelte har mange ryktepoeng, og det er fordi dei har gjort seg fortjent til det. Det held jo ikkje å berre vera her lenge, ein må jo delta også. Samtidig er det jo ikkje all deltagelse som gjev så mykje tilbakemelding. Dersom ein skriv mykje, men har lite å sei, hjelper det jo ikkje å vera aktiv. Det må engasjera andre på ein eller anna måte, og det treng jo ikkje vera lange, djupe diskusjonar, det kan lika gjerne vera ein vits eller eit bilde. Eins pinlege og mindre stolte øyeblikk er jo alltids ein hit.
|
|
|
#273 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#276 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jepp, selv jeg kom før henne.
|
|
|
|
#277 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg trenger prikkerJa, men et halvt år før SF. |
|
|
|
|
|
#278 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
men så har hun jo sånn omtrent 15000 flere innlegg enn deg!
|
|
|
#279 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerDere har jo ikke akkurat tatt dere fri fra jobben for å få litt fart på innleggstelleren heller da. |
|
|
|
#280 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja pokkern altså, halvannet år med studier og pensumlesning har spist kraftig av forumtiden min.
|
|
![]() |
|
|