Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du mote er viktig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 14:01   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes du mote er viktig?

Kom såvidt over et program på TV i går som handler om mote i Oslo. I dette programmet følger de visstnok flere moteinteresserte jenter og hva de holder på med.

Jeg har ikke noe nært forhold til mote og liker å tro at jeg kler meg mest etter hva jeg passer i forhold til form og figur heller enn hva som er i motebildet.

Det gikk plutselig opp for meg at andre har det anderledes. De ha et dypt og inderlig forhold til mote. De følger med på farger og trender i verdens ledene motehus og dette bruker de mye tid på. De drømmer om å jobbe med klær og fashion og de kjemper om gunsten i noe som synes å være et noe "hardt" arbeidsmarked.

Det jeg synes bra med mote er at jeg liker å ha noe å velge i når jeg skal kjøpe meg nye klær. Dessuten anerkjenner jeg at vi alle har en medfødt forfengelighet som det kan være gøy å mate.
Bortsett fra det- vel, jeg synes det er stusselig at unge dyktige jenter og gutter finner dette til å være det viktigste de bruker energien sin på.

Så dere moteinteresserte mennesker, enlighten me. Er det noe jeg har gått glipp av?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.