Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-12, 14:03   #1
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Niks. Jeg skal ikke fri i morgen, ei heller noen annen dag. Jeg er garantert å få nei, så da er det like greit å la være.

Hvorfor det? Du kan jo få 12 par hansker.

Gammel 28-02-12, 14:08   #2
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg er gift så slipper å tenke på sånt. Men vi har et vennepar der dama er veldig VELDIG giftesyk, men han er ikke like interessert. Hun har sagt at hun skal fri på skuddår. Så det blir spennende å se i morgen

Gammel 28-02-12, 14:10   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er godt gift. Hadde jeg ikke vært det, så hadde jeg ikke fridd uansett. Er litt gammeldags på det området. Synes det er mannen sin "jobb".

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 14:14   #4
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg fridde i 2004 og fikk ja. Og bare fordi jeg kunne fridde jeg i januar og fikk fjollete reaksjoner på at jeg ikke ventet. Hah!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 14:40   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Hvorfor det? Du kan jo få 12 par hansker.

Fordi jeg ikke liker å få nei til ting jeg ønsker meg. :enkel:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 14:44   #6
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Åh, ja klart. Jeg ønsker meg 12 par hansker også jeg. Vinn-vinnsituasjon for meg.

Gammel 28-02-12, 13:50   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt søt historie:

Jeg var på fest for noen uker siden. Et vennepar av oss er ikke gift, men hun har vært ganske klar på at hun kunne tenke seg bryllup. Vi tøyser litt med at hun jo kan fri på skuddårsdagen, og hun tøyser med. Plutselig blir kjæresten hennes borte, dukker opp igjen, går ned på kne og frir. Han hadde kjøpt ring og greier, så han fant ut at han måtte gjøre det med en gang før hun rakk å fri. Det var utrolig koselig å overvære, og fint at spøken vår kunne resultere i noe sånt.

Gammel 28-02-12, 13:51   #8
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg frir hver eneste skuddårsdag, men har aldri fått et eneste hanskepar var en som lovte meg oppvaskhansker en gang, men neeeiiiidah.

Siden jeg ikke har noen kjæreste nå, så er det sikkert like greit at jeg bare frir til alle på facebooklista mi?

Gammel 28-02-12, 18:34   #9
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne aldri fridd på andre måter enn etter innfallsmetoden, og skuddårsdagen er dermed uaktuell. Ja, og så er jeg allerede gift (jeg holdt på å si "godt gift", men kom så på at jeg hater det uttrykket).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:25   #10
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg var ikke så uhorvelig romantisk da jeg fridde, men stillingen var definitivt optimal i forhold til å få ønsket svar; overskrevs.

Terry Pratchett
Gammel 28-02-12, 20:27   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

overskrevs.

You naughty girl!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:49   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

You naughty girl!

Praktisk og løsningsorientert kaller jeg det.

Terry Pratchett
Gammel 28-02-12, 14:28   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke typen som frir. Jeg er praktisk og sa til mannen at om vi skal gifte oss til høsten bør vi bestille nå. Det funket fint og er nå 17 år siden.

Mvh
Barnebrud

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 14:33   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjorven: Jeg blir barnslig glad av slike saker. Det er skjærlighet, joh!

Pappalille: Hah! Der viste du dem.
Koselig.

Gammel 28-02-12, 14:45   #15
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om jeg hadde vært mann og noen fridde til meg på skuddårsdagen skulle vedkommende fått 12 par engangshansker.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 14:53   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Fordi jeg ikke liker å få nei til ting jeg ønsker meg. :enkel:

Du er så bra.

Gammel 28-02-12, 15:10   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mistet all snev av romantikk. Før syntes jeg frierier var kjempesøtt og romantisk, nå synes jeg det er klissete og har blitt tilhenger av Chanett sin praktiske løsning.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 15:41   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har mistet all snev av romantikk. Før syntes jeg frierier var kjempesøtt og romantisk, nå synes jeg det er klissete og har blitt tilhenger av Chanett sin praktiske løsning.

Jeg har bare satt den siden av meg på vent. Pause, liksom.
Senere skal det bli dikt og blomster og hjerter i brann og slikt.

Gammel 28-02-12, 16:12   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er jo ikke vits med all den dillinga. La oss bare pule og få det gjort, liksom.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 16:38   #20
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Det er jo ikke vits med all den dillinga. La oss bare pule og få det gjort, liksom.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.