|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Man blir ganske hardhudet som lærer - for ALT blir jo lagt merke til, og når man jobber med de minste barna, så holder de seg jo slett ikke for gode til å kommentere høylytt heller...
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Jeg får også noia av folk som snakker sakte og trekker ut og fomler etter ord. Og som gjerne tar med mange sidespor i historien som egentlig ikke har noe som helst med saken å gjøre.
|
|
|
#4 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"
Da bør du slutte med det selv.
|
|
|
|
#5 |
|
Expired
Du liker ikke mannen min. Han er addicted to tannpirkere. Har dem til og med i bilen.
Da er jeg nesten tilbøyelig til å smekke til dem, men jeg har funnet en løsning: Jeg rygger noen mm, slik at det blir ENNÅ mer behagleig for dem som står bak meg sånn, da rygger de litt, og jeg går lengre frem enn jeg sto. :glup:
Jeg er motbydelig. Jeg får vondt i ørene av å snyte meg, og snufser i ett sett når jeg er forkjølet.
|
|
|
|
#6 |
|
Expired
DET gjør jeg ikke.
Det MÅ være 50 cm avstand. Det bare MÅ det. :nevrotisk på området:
Du bare MÅ treffe min svigersønn.
|
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Noen dager kan jeg henge meg opp i det utroligste, andre dager kan alt passere. Det er ganske slitsomt de gangene man henger seg opp i noe, som for eksempel når man legger merke til at en som presenterer noe sier "basically" i begynnelsen eller slutten av omtrent hver setning. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sånn er jeg også. Enkelte dager kan jeg legge merke til det utroligste, og etterhvert irritere meg over det. Altså bare filleting, sånt som andre aldri hadde lagt merke til.. Har prøvd å spørre venninna mi i forelesninger - men hun hadde ikke lagt merke til det.. ja, ja. (særlig gubbens uvaner driver meg til tider til vannvidd, men bare når jeg er sur/lei/har mensen).
|
|
|
#9 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Jeg tåler mye.. Ekstremt mye.. Det kan plage meg, men jeg legger ikke noe mer i det.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hadde ikke folk gjort det med meg, hadde de aldri kommet til orde. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"*folk som står klint oppi meg når de skal snakke
|
|
|
|
#12 |
|
♡
|
Ja, og at folk er trege med å oppfatte ting. :rask:
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Sambo sine uvaner kan jeg ikke ramse opp her, for da ville jeg trengt en hel side alene |
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Jeg tror ikke det er så mye jeg legger merke til ved andres vaner. (Og da kan man jo velge mellom å tro at jeg er selvsentrert eller tolerant.
|
|
|
#16 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Folk som knekker leddene!
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Åh! Jeg irriterer meg over folk som blir intervjuet, litt sånn fem på gaten-aktig, og etter at de har sagt det de skal si blir de flaue over at de fortsatt filmes, og så sier de "mhm" med litt sånn lys, innoverpuststemme. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Viser tenner
|
Etter hjerneslaget har jeg fått endel "fyllord" for å hente meg inn når jeg mister/ikke finner et ord. Heldigvis er dette noe som ikke merkes så godt, men jo mer usikker og nervøs jeg er - jo verre blir det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Det er helst i forelesningssammenheng, på TV osv. Det er sammenhengen som avgjør. |
|
|
|
#20 |
|
Ustabil
|
Sv: Spinoff fra "Folk som smatter"Tja. Når det gjelder enkeltmennesker, så finner man jo fort noen standard-fraser, for eksempel. Har en kollega som har en tendens til å lire av seg noen slike gjerne flere ganger i hver setning. Det syns jeg er slitsomt. Men om noen andre en gang skulle komme til å bruke frasen, så legger jeg neppe merke til det. Det er når ting gjentar seg at jeg blir obs på det. |
|
|
|
![]() |
|
|