Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du profil på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du registrert på Facebook?
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig 59 33,33%
Ja, men jeg er ikke der så mye 89 50,28%
Nei, men jeg vurderer å registrere meg 2 1,13%
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg 19 10,73%
Jeg hadde, men jeg har slettet den 8 4,52%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 10:31   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du profil på Facebook?

Jeg har profil der og kommer til å la den bli liggende. Syns det er litt morsomt, litt barnslig og litt rart.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:15   #2
Julie
Nybegynner

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Julie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har profil der og kommer til å la den bli liggende. Syns det er litt morsomt, litt barnslig og litt rart.

Samme her.

Har kommet i kontakt med noen gamle kjente, men tror dessverre at jeg er i en alder og fra et sted hvor man ikke surfer nettet så mye som det jeg er. Så jeg har ikke truffet så mange som jeg skulle ønsket. Men nå driver de og får bredbåndstilknytning, så om noen måneder kanskje....

Julie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 10:33   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde ikke jeg hadde, men jeg hadde visst likevel. Fikk en mail om friendsrequest, og der var jeg, gitt.

Gammel 13-12-07, 10:39   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en profil, men er sjelden innom. Og jeg orker ikke installere noe som helst, gidder ikke sette meg inn i det. Jeg vet ikke helt om jeg hadde fått det til heller.

Gammel 13-12-07, 14:54   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har en profil, men er sjelden innom. Og jeg orker ikke installere noe som helst, gidder ikke sette meg inn i det. Jeg vet ikke helt om jeg hadde fått det til heller.

You and me

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 15:00   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får andre beskjed når du har vært inne og sett på profilen deres også, eller må man legge igjen en hilsen eller noe for å sette spor etter seg?

Jeg kjenner at jeg er så restriktiv på alt som legges ut av personlige ting på nett, at jeg tror jeg hadde blitt nervøs av å ha profil på facebook, jeg...

*skjørt persilleblad*

Gammel 13-12-07, 10:41   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er der, men skjønner ikke så mye av det som foregår. Jeg får mail om at jeg har fått diverse meldinger, og så finner jeg dem ikke.

Gammel 13-12-07, 10:53   #8
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp slettet det jeg kan slette, og deaktivert kontoen min. I alle oppskrifter for sletting av Facebook-konto står det at man til slutt må ta manuell kontakt med Facebook for å slette kontoen helt. Men det står ikke hvordan man får kontakt med dem. Anyone?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:04   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har registrert meg og bruker den mer eller mindre aktivt. Begynner å miste litt av sjarmen nå føler jeg, men greit å kunne få kontakt med mennesker man har kjent før.

Gammel 13-12-07, 11:09   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har, men er ikke mye der. Morsomt å se igjen gamle kjente, og ikke minst morsomt å se hvem av forholdvis nye kjente som kjenner gamle kjente sånn helt på egen hånd.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:21   #11
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også der men ikke innom så ofte. Registrerte meg for å få kontakt med gamle kjente og vips så dukket det opp endel der.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:10   #12
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er der også. Greit å holde kontakten. Er nysgjerrig på hvem som kjenner hvem
I begynnelsen godtok jeg alle venne-requestene. Men nå har jeg slettet de jeg ikke kjenner noe særlig, foruten gamle klassevenner. Litt ekkelt er det også, da alle kan overvåke mine steg der inne. SÅ er der lite, og har slettet alle bildene og diverse info :lettere paranoid:

Gammel 13-12-07, 13:21   #13
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg er der også. Greit å holde kontakten. Er nysgjerrig på hvem som kjenner hvem
I begynnelsen godtok jeg alle venne-requestene. Men nå har jeg slettet de jeg ikke kjenner noe særlig, foruten gamle klassevenner. Litt ekkelt er det også, da alle kan overvåke mine steg der inne. SÅ er der lite, og har slettet alle bildene og diverse info :lettere paranoid:

Jeg er som deg, og det er vel også derfor jeg ikke har vært spesielt fristet til å legge inn profil der ennå.

Hva har folk som ikke er på vennelista di tilgang på?
(...og føles det ikke problematisk å avslå andres tilbud om å stå på vennelista...?)

Gammel 13-12-07, 12:16   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har, men er ikke mye der. Morsomt å se igjen gamle kjente, og ikke minst morsomt å se hvem av forholdvis nye kjente som kjenner gamle kjente sånn helt på egen hånd.

Gammel 13-12-07, 11:19   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på, og bruker det ganske flittig. Ignorerer i hytt og pine, men det er en veldig fin måte å opprettholde kontakt med low-maintenance venner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:21   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er på Facebook, og finner det ikke nyttig men morsomt.

Har forresten gjennomfort en undersokelse av universitetsstudenter i Midt Osten rundt deres motivasjon for å bruke Facebook,- presenterte resultatene i går!

Gammel 13-12-07, 12:36   #17
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg er på Facebook, og finner det ikke nyttig men morsomt.

Har forresten gjennomfort en undersokelse av universitetsstudenter i Midt Osten rundt deres motivasjon for å bruke Facebook,- presenterte resultatene i går!

Får jeg lese?

Gammel 13-12-07, 11:22   #18
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja syntes det var en artig måte å få kontakt med gamle kjente og se litt av deres liv.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:32   #19
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er der, og har fått kontakt med ganske mange gamle kjente og ikke minst kjekke folk som jeg har jobbet med tidligere.
Er stort sett innom en gang til dagen iallefall.

Gammel 13-12-07, 11:35   #20
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

I sommer, da jeg var veldig fersk mor til en liten tass som ikke ville være ute i det skarpe lyset, var det veldig nyttig med Facebook. Det gjorde at jeg ikke følte meg helt avskåret fra de jeg vanligvis snakket med til daglig. Nå er jeg mer på FP.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.