|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Saus til ribbe m/tilbehør?
Nei, jeg bruner ikke. Det smaker stort sett alltid ganske vondt, synes jeg. brent mel og svidd smør? :grøss: det er derfor jeg bruker sukkerkulør for å få fin farge.
![]() |
#22 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saus til ribbe m/tilbehør?Må bare fortelle deg Mim: I mellom alle handlelistene som har blitt handlet inn til jul så hadde jeg glemt å kjøpe sukkerkulør. Det oppdaget jeg fem på ti i kveld. Fem minutter før butikken stengte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Saus til ribbe m/tilbehør?I tillegg til brun saus må vi ha noe meksikansk til.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Saus til ribbe m/tilbehør?Her er det svigerfar som lager saus, og den inneholder bl.a. en halv liter kremfløte (nei, matfløte duger ikke), sjy fra ribben og anseelige mengder brunost. :tusenkaloriersenere:
![]() |
|
|