Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fake Odd Molly-klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 21:31   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fake Odd Molly-klær?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg har forsøkt opptil flere ganger, men ingen svar gitt.

Oj, da har du vel lagt inn negativ feedback eller? I så fall er det vel kroken på døra for den selgeren antar jeg. Ingen tør vel kjøpe av en som selger fake klær.

Gammel 09-09-09, 21:35   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Oj, da har du vel lagt inn negativ feedback eller? I så fall er det vel kroken på døra for den selgeren antar jeg. Ingen tør vel kjøpe av en som selger fake klær.

Nei, jeg la bare inn nøytral. Om at det var "slow delivery". For det tok nemlig litt tid før jeg begynte å mistenke noe. Det er bare små detaljer, hadde jeg ikke hatt en lik en fra før av så hadde jeg nok ikke merket noe.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 19:54   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja da har jeg også blitt lurt på ebay. Kjøpte to tunikaer, lik den Marikken kjøpte, og det er ikke tvil om at de kommer fra samme "kinafabrikk". Rødprikket selger og fikk grønne tilbake. Har rapportert både til ebay og laget en sak hos Paypal men tror ikke jeg kommer ut i null på denne saken. Kjedelig.

Gammel 23-09-09, 19:51   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ebay gjør ikke noe med saken ser det ut som. Selgeren fortsetter å selge Odd Molly og ebay har fjernet min negative feedback. Så mye for det systemet. Så pass opp. Jeg kommer ikke til å kjøpe mer OM på ebay. Dette var første og siste gang.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.