|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?
Oj, da har du vel lagt inn negativ feedback eller? I så fall er det vel kroken på døra for den selgeren antar jeg. Ingen tør vel kjøpe av en som selger fake klær.
![]() |
#2 |
--
|
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?
Nei, jeg la bare inn nøytral. Om at det var "slow delivery". For det tok nemlig litt tid før jeg begynte å mistenke noe. Det er bare små detaljer, hadde jeg ikke hatt en lik en fra før av så hadde jeg nok ikke merket noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Ja da har jeg også blitt lurt på ebay. Kjøpte to tunikaer, lik den Marikken kjøpte, og det er ikke tvil om at de kommer fra samme "kinafabrikk". Rødprikket selger og fikk grønne tilbake.
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Ebay gjør ikke noe med saken ser det ut som. Selgeren fortsetter å selge Odd Molly og ebay har fjernet min negative feedback. Så mye for det systemet. Så pass opp. Jeg kommer ikke til å kjøpe mer OM på ebay. Dette var første og siste gang.
![]() |
|
|