Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-10, 16:50   #1
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

BH-størrelser

Jeg vet det har vært en del tråder om bh-størrelser her inne før. Det jeg har lagt merke til, er at veldig mange av dere som har vært og fått målt bh-størrelsen i undertøysbutikker ender med mye mindre str. i omkrets enn dere hadde fra før.

Jeg leste en gang at man skulle måle seg selv rett under brystet for å finne omkretsen, og så velge bh-str. med omkretsen rundet ned til nærmeste 5 cm. Jeg er 70 cm rundt, og bruker str. 70 i omkrets da det er den minste str. jeg finner her i byen. Samtidig ser jeg at mange her inne får beskjed om at de skal ha 65 og til og med 60 i omkrets. Er dere virkelig så smale rundt, eller får dere beskjed om å bruke en str. som tilsvarer mye mindre omkrets enn den målte?? 70 cm rundt sitter pent på meg, men det er absolutt ikke veldig stramt.

Kortversjonen: Er det noen som vet hva slags omkrets man skal ha på bh-en når man er f.eks. 70 cm rundt?

Jeg skal til Oslo (sentrum) neste uke og tenkte jeg evt. kunne fått målt str. min da - noen som har tips til butikker der de er gode på dette (og har pene bher)??

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.