Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 11:28   #481
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

En viss rasjonalitet må det jo være mulig å bevare i det hele (og nå skal jeg ignorere irrasjonelle bemerkninger om Hendrix og suging på hoppetau), og samme hvor mye det hadde føltes riktig for meg at for eksempel (tenke, tenke) Skilpadda er slem som ødelegger argumentene mine bare fordi hun kommer med logiske svar, så hadde det ikke vært riktig. Og det skader ikke at man får påpekt i ny og ne at ens egen subjektive oppfatning trenger en realitycheck.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:35   #482
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ka snakkar dåkkar om no då?

Gammel 25-08-08, 11:43   #483
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvem er gjengen? :nysgjerrig:

Du er iallafall med.

Gammel 25-08-08, 11:48   #484
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gjeng? Jeg brøyter meg inn der jeg gidder. Gjeng, liksom. Fnys.

Gammel 25-08-08, 12:11   #485
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og tenkte at det var en form for "herskerteknikk". Men så blir det jo helt på jordet igjen, når jeg ser at de vet av hverandre godt. Men sånt er vanskelig for mange å vite? Mange her inne har en nærhet til hverandre, både gjennom nett og RL, som er vanskelig å få grep på.

Akkurat dette synes jeg er litt fascinerende. Hvorfor ha et negativt utgangspunkt? Hvorfor ikke ha et positivt utgangspunkt og gå ut i fra at alt er bra dersom ingen skriker opp (spesielt den det gjelder selv).

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Bare hvis man sier jatakk til alt man får.

:noterer meg å passe meg:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Synes du denne tråden er "drept" eller "ufarliggjort" av fjas? Det synes ikke jeg - tvert imot synes jeg den er et godt eksempel på at det fint går an at en tråd inneholder både fjas, seriøs diskusjon, tilløp til krangling og folk som "går i seg selv".

Enig.

Ja, denne tråden er kanskje et eksempel på at man kan ha både og. Men jeg synes også den er et eksempel på hvem som, hva skal jeg si, er på lag?

Jeg ser ingen lag. Men jeg ser at noen er enige, og andre er uenige, og at det varierer med noen fra andre tråder, og at det sammenfaller med noen fra andre tråder. Det er jo naturlig at noen er mer enige enn andre både her og irl. Men jeg ser ingen gjengmentalitet, eller lagspilling, de fleste pleier å klare å være uenige også mener jeg å ha fått med meg.

Gammel 25-08-08, 12:15   #486
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: Men nå forutsetter du at det faktisk finnes et objektiv sannhet. Det jeg sier er at det ikke nødvendigvis gjør det, og da blir det litt merkelig å hevde at min subjektive sannhet er mer sann en din.

OK, nok meta for i dag.

Gammel 25-08-08, 12:26   #487
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig. Jeg synes absolutt at vi som er etablert her bør kunne være litt romslige overfor nykommere, og være såpass ydmyke at vi holder muligheten åpen for at de kan ha noe å fare med. Og jeg synes det er både lurt og høflig å ikke være altfor krass hvis man ønsker å kritisere eller kommentere folk og miljøer man ikke kjenner så godt.

Joa. Men så er jo ikke FP som andre mammafora og noen ganger tror jeg kritikken bunner litt i at man har med seg et sett forventninger og en måte å tolke innlegg på derfra.

Man er kanskje ikke like overstrømmende her, men jeg oppfatter tonen her på FP som mer ekte. Det er lettere å forholde seg til det folk faktisk sier og når folk er hyggelige her så vet du at de faktisk mener det også. Det samme gjelder jo dette med at man kan være krasse mot hverandre uten at man dermed blir erkefiender.

Slike ting er jo det mange kanskje liker med nettopp FP. Og kanskje også folk som er nye, når de blir varme i trøya og skjønner at f.eks. en tydelig melding ikke bare er toppen av et isfjell.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:35   #488
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Ja, de fleste av oss er pådrivere på ulike fronter, men så har du noen som er like engasjert overalt. Det er der Mim kommer inn, og sikkert flere med henne.
Det kan kanskje virke som jeg har lave tanker om meg selv i måten jeg skriver innlegget mitt, men det har jeg altså ikke. Jeg bare beundrer enkelte som klarer alt til enhver tid. Satt litt på spissen altså.

Godt å høre. Jeg kjenner bare at jeg er litt lei av at forumet blir definert ut i fra enkeltpersoner. Enda så mye jeg setter pris på Mim, respekterer henne og lar meg imponeres av ferdighetene hennes på ulike områder, så er faktisk ikke hun prototypen på en FP-bruker. Det er det jeg synes er så flott her inne, vi er nok mer forskjellig enn det en ny bruker kan få inntrykk av ved første øyekast. Det jeg vil si at er felles er ønsket om et sted som preges av konstruktive diskusjoner som ikke er på "Enhver-mor-vet-best-nivå" og "Kaller du meg en dårlig mor!?", høyde under taket (lite moderering), og ønsket om litt aktiv holdning til å forsøke å gjøre seg forstått skriftlig. Politisk befinner vi oss på forskjellige planeter, og det er mye uenighet i diskusjoner. Vi har shoppetråder hvor forbruk blir fokus og vi har shoppestopptråder som er preget av bekymring for miljøet. Vi har folk som knapt har samsovet og som synes barn bør lære seg til å sovne alene prinsipielt, og vi har svorne AP-tilhengere. Grunnplattformen vi har eksluderer nok automatisk en del mennesker, men vi har allikevel en bredde som gjør at jeg er komfortabel med å være her. Hadde vi vært et blodrødt bæreforum for folk som lager mat i fra bunnen av så hadde ikke jeg trivdes her iallefall.

Gammel 25-08-08, 12:36   #489
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Joa. Men så er jo ikke FP som andre mammafora og noen ganger tror jeg kritikken bunner litt i at man har med seg et sett forventninger og en måte å tolke innlegg på derfra.
(...)
Slike ting er jo det mange kanskje liker med nettopp FP. Og kanskje også folk som er nye, når de blir varme i trøya og skjønner at f.eks. en tydelig melding ikke bare er toppen av et isfjell.

Det er jeg enig i.

Gammel 25-08-08, 12:38   #490
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det er vel like mange forskjellige folk her som ellers andre plasser i forumverden. Hvor PK alle disse som er her aner jeg ikke. Men jeg tror kanskje Vimsen har begynt å bli hormonell, PMS eller noe søte Vimsen?

Det var denne jeg så på som litt sleivspark, og som noe unødvendig. Og jeg mener at ting som lyder litt sånn "har du mensen eller?" er en slags herskerteknikk.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Akkurat dette synes jeg er litt fascinerende. Hvorfor ha et negativt utgangspunkt? Hvorfor ikke ha et positivt utgangspunkt og gå ut i fra at alt er bra dersom ingen skriker opp (spesielt den det gjelder selv).

Det er vel en kjent greie at folk skriker opp litt på vegne av hverandre her?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg ser ingen lag. Men jeg ser at noen er enige, og andre er uenige, og at det varierer med noen fra andre tråder, og at det sammenfaller med noen fra andre tråder. Det er jo naturlig at noen er mer enige enn andre både her og irl. Men jeg ser ingen gjengmentalitet, eller lagspilling, de fleste pleier å klare å være uenige også mener jeg å ha fått med meg.

Jo, men den gruppa som er mest samstemte og enige her, er en ganske tung gruppe å kjempe mot. Det er tungt å holde tunga rett i munnen og bruke tid på å argumentere. Derfor tror jeg mange ikke gidder. For de vet motbøren de får.

Vi ser sikkert ting helt ulikt. Og sånn vil det nok være.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:41   #491
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det var denne jeg så på som litt sleivspark, og som noe unødvendig. Og jeg mener at ting som lyder litt sånn "har du mensen eller?" er en slags herskerteknikk.

.

Vanligvis er jeg helt med på denne tankegangen, men jeg synes det er helt greit at tilbakemeldinger til en viss grad speiler mottakeren.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:42   #492
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Man er kanskje ikke like overstrømmende her, men jeg oppfatter tonen her på FP som mer ekte. Det er lettere å forholde seg til det folk faktisk sier og når folk er hyggelige her så vet du at de faktisk mener det også. Det samme gjelder jo dette med at man kan være krasse mot hverandre uten at man dermed blir erkefiender.

Nå har jeg lest hele tråden (puh), og jeg synes Kie sier omtrent det jeg mener her. Som nykommer havnet jeg i det som for meg ble en ubehagelig diskusjon med Sitron. Jeg skjønte ganske raskt at det ikke bare var meg som ble hogget litt hardt ned av henne, og andre "erfarne brukere" kom med trøsteprikker til meg. (Joda, FPere kan kozemoze de også, men det gjør det litt i smug.) Det forvirrende er at jeg nå savner Sitron (hvor har det blitt av henne), for hun er jo en del av den morsomme spennvidden som utgjør FP.

Men noen innlegg i denne debatten måtte jeg riste litt på hodet av. Det startet med dette:

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Samtidig så beundrer jeg folk her inne, som f.eks. Madam Mim. Hun må jo være FP's beste mamma, hun er liksom perfekt all over. Jeg når nok aldri dit, men føler samtidig at jeg er en veldig god mamma som gjør det jeg kan for mine barn i min stuasjon.

(...)

Er nok veldig PK i RL, men kan ikke sammenlignes med de flinke mødrene på forumet her.

Det fortsatte med at andre brukere nevnte andre her inne som de mente var spesielt flinke mødre. Dette er sikkert dyktige, oppegående kvinner og mammaer, men å begynne å peke ut noen i dette forumet som flinkere mammaer enn andre, synes jeg blir helt feil. Og litt komisk.

Sist redigert av noen : 25-08-08 kl 12:46. Årsak: Skrivefeil igjen...
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:49   #493
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe av det første jeg husker med mitt møte med FP for snart 2 år siden var da jeg startet en tråd fordi jeg vurderte å begynne med kafé. Det jeg husker er ikke tilbakemeldingene ang drift og sånn (fikk forøvrig ganske få), men det at noen påpekte at det het kafé og ikke kafè som jeg hadde skrevet.

Det stoppet ikke meg i dette forumet. Men det var en litt ekkel start synes jeg. Og det stopper nok noen. Men nå er kanskje også dette tanken? At man vil luke ut de som ikke helt går inn under "like barn leker best" tanken?

Nå virker det jo som om jeg er virkelig anti-FP. Jeg er ikke det. Men jeg prøver bare å røske litt løs. Alle forum preges av at det er litt gjenger, også FP.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:51   #494
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vanligvis er jeg helt med på denne tankegangen, men jeg synes det er helt greit at tilbakemeldinger til en viss grad speiler mottakeren.

Som om jeg snakket om mensen.

Gammel 25-08-08, 12:51   #495
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Det forsatte med at andre brukere nevnte andre her inne som de mente var spesielt flinke mødre. Dette er sikkert dyktige, oppegående kvinner og mammaer, men å begynne å peke ut noen i dette forumet som flinkere mammaer enn andre, synes jeg blir helt feil. Og litt komisk.

Jeg skjønner hva du mener, men akkurat der var det jo Mim som "nyanserte" Ingeborgs innlegg ved å nevne noen andre som hun selv ser opp til og mener at er "flinkere" enn seg selv.

Gammel 25-08-08, 12:52   #496
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men den gruppa som er mest samstemte og enige her, er en ganske tung gruppe å kjempe mot. Det er tungt å holde tunga rett i munnen og bruke tid på å argumentere. Derfor tror jeg mange ikke gidder. For de vet motbøren de får.

Den der fikk jeg litt vondt i magen av. Ikke fordi du sier noe galt, men fordi jeg synes det er veldig trist at folk har det sånn her på FP. Da skjønner jeg jo også tankegangen om fjasingen også.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:56   #497
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjasingen er jeg litt lei av, for å være helt ærlig. Jeg synes endel gode diskusjoner blir ødelagt i all fjasingen. Fjasing er morsomt og alt det der, men her inne synes jeg det blir altfor mye. :gjør meg upopulær:

Gammel 25-08-08, 12:58   #498
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner hva du mener, men akkurat der var det jo Mim som "nyanserte" Ingeborgs innlegg ved å nevne noen andre som hun selv ser opp til og mener at er "flinkere" enn seg selv.

Og det syntes jeg var veldig rart. Det ville ikke falle meg inn å skulle rangere mødre eller fedre jeg kjenner (i RL eller på nett).

Gammel 25-08-08, 12:58   #499
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt hva Guniss mener her. En viss "gjengdannelse" vil det alltid bli, og det kan nok hende at enkelte (kanskje iberegnet meg) ser litt spøkelser ved høylys dag på det området. Det som ved første øyekast kan se ut som en samlet front, er kanskje ikke det allikevel når man ser nærmere etter.

Nå måtte jeg bla tilbake til den "Er du en typisk Foreldreportalen-bruker?"-testen jeg lagde for nøyaktig ett år siden, og se om det fortsatt er de samme idealene som gjelder her inne. Det spørs om ikke testen er moden for oppdatering. Odd Molly er kanskje ikke fullt så i skuddet lenger, eller..?

Gammel 25-08-08, 13:00   #500
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det så mye forumfjasing nå? Har ikke det meste forflyttet seg til blogorama?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.