|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamerJeg er litt delt; jeg er helt med på at røde prikker også bare er prikker, men jeg har ingen problemer med å skjønne at det kan være litt voldsomt å få dem når man er helt sylfersk på forumet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamerJeg gir svært sjelden røde prikker, og ser absolutt torsk sitt poeng med at det kan være litt voldsomt som fersk på et forum. Som selverklært pyse innrømmer jeg glatt at jeg nok hadde snudd i døra.
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamerOgså glemte jeg helt å syte og klage over at tittelen retter seg mot damer, og at andre skriver ting som «hvor er manerene deres, damer». Jeg er da både erfaren og har dårlige manerer! :taper seg: Sist redigert av torsk : 02-09-08 kl 10:41. Årsak: Skrivefeil hadde jeg også, gitt. Men fikk ingen røde, puh! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamer
Tipper det bare er damer som skyter røde for skrivefeil. Menner tenker, vanligvis, ikke i de baner. Vil jeg tro!
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Fisking etter rødprikker på FP er ofte ganske effektivt.
|
|
|
#11 |
|
|
Det tru'kke jeg. torsk rødprikker meg for hver minste lille feil jeg skriver. Banna bein. :sladrer: Mobbe gjør han også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Og har flere besøk på profilsiden din, ikke minst.
|
|
|
#14 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamer[quote=alfaCharlie;1171600]Det tru'kke jeg. torsk rødprikker meg for hver minste lille feil jeg skriver. Banna bein. :sladrer: Mobbe gjør han også.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerNoen ganger har meningene mine en tendens til å forsvinne underveis i en tråd. Lurer på om det er ammetåka eller meg det er noe galt med.
|
|
|
#17 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Helt enig! Synes nykommere skal ha litt skrivefeilamnesti i begynnelsen. Det var litt drøyt at hun etter så kort tid hadde et rødmende rykte, særlig siden det var åpenbart at hun ikke helt forstod foreldreportaletiketten... Så jeg sendte umiddelbart en grønn prikk med en vennlig oppfordring til å lese gjennom innlegget før posting, bruke stor forbokstav, punktum og korrekte overskrifter.
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 02-09-08 kl 11:33. Årsak: Liker ikke å quote smileys... blir for mange av dem. Særlig når jeg hadde lyst til å bruke to! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
<*(((<
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerHmf. Jeg har da selvsagt flere hits på profilsiden min enn aC. Hun har 832, hvor mange jeg har kan dere sjekke her. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker*sjekke* 835, faktisk.
|
![]() |
|
|