Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 10:13   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!

Jeg hadde en Gore Tex-diskusjon med bhg i går. Pedagogisk leder på M sin avdeling sa at hun ikke trodde M sin regnjakke var i bhg? Jeg sa "Ok, jeg trodde den var her, skal lete, men ellers så har han jo en goretexjakke hengende her, så dere kan bare bruke den"

-"Ja på fredag hadde de måttet låne en regnjakke fra en annen"
-"Ok? Men jakken hans henger jo her, den er vanntett"
"Gore Tex er bare vanntett inntil et visst punkt, jeg har jo jobbet mange år i bhg og har lang erfaring "
-"ok? den jakken kostet 1200 kr og jeg har garanti, så BARE BRUK DEN!!! jeg skal se etter regnjakken"

Hva skjer når jeg henter? Regnbuksen og støvlene er gjennomvåte, han har gått gjennom to skift, men jakken er like tørr og fin alle veier. (jeg har kjøpt den meget pent brukt, jeg har ikke brukt 1200 kr på den altså, men det er den søren meg verdt!) Men da har altså M: Trolldress, skal være vanntett, goretex joggeko, skal være vantette, allværsjakke, vanntett, og en overtrekksbukse fra Lindex som jeg ikke vet noe om. Hva tar de på han til andre uterunde? Våt regnbukse og støvler? Hvordan skal jeg nå frem????

Samme med lillesøsteren.

Hun var tvers våt kliss igjennom da hun ble hentet. Jeg mener fra nakke til sokk. En cm vann i støvlene. Iskald på ørene. Jeg har to sett med uteklær til henne også, men det virker som de er kjemperedd for alt som ikke er REGNTØY og 100% "vanntett"

Hvordan er det i deres barnehager, er dette normalen? Det var ikke sånn i forrige barnehage. Savner den jeg!

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 02-09-09 kl 10:18.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.