|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningSkjønner godt du er irritert!! Synes folk kan komme seg ut av butikken innen stengetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsning.Jeg syns at det er arbeidsgiveren din som er problemet her. Hvis det støtt og stadig faktisk er kunder som ønsker å legge igjen penger i butikken etter stengetid, så burde arbeidsgiver lagt inn 15-30 minutters overtidsmulighet.
![]() |
#63 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningJa sånt er fryktelig irriterendes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
weird
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningNår vi handler i siste liten kan man høre meg mase på mannen om å forte seg så vi er ute før stengetid. Det høres sikkert litt gnålete ut for andre, men jeg liker virkelig ikke å stjele andres fritid.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsning
![]() |
#66 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningVært borti sånne ja. De har mistforstått hvor langt begrepet "service" går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningVi fikk heldigvis betalt for 15 minutter over stengetid i de butikkene jeg jobbet i tidligere, skulle bare mangle. Men selvsagt irriterte det meg også at folk kom inn 5 minutter før stengetid og tok seg såå god tid. Jeg synes man kan si over et høyttaleranlegg eller noe at man stenger om 5 minutter, så alle er klar over det. Sånt gjør de jo i alle sentre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningVi har betalt 30 min etter stengetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det gjorde jeg også, og det funket innimellom. Verre var det at jeg ofte mistet bussen hjem og måtte sitte ute og vente i 40 minutter på neste buss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsning.Da synes jeg også at det burde være en selvfølge at de som jobber i butikken hos dere fikk skrive overtid om de ble opphold av kunder etter stengetid. Jeg hadde blitt veldig frustrert om det var jeg som ble opphold i min fritid på denne måten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Total subjektiv utblåsning.
Så klart de får betalt for den tiden de jobber, de får også betalt for matpauser og det gjør de ikke alle steder, Nå har ikke vi faste ansatte i butikken, dermed er det ingen som har faste arbeidtider. men flere som vi kan ringe til ved behov, og hvis vi spør om de kan jobbe en dag, eller noen timer en dag så vet de at de skal være der til butikken er tom for kunder,
![]() |
#73 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningJeg skjønner at det er irriterende å ikke komme seg avgårde til arbeidstidens slutt. Jeg forstår derfor ikke hvorfor ikke arbeidstiden til butikkansatte er lenger enn åpniningtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Stolt trebarnsmor :)
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Total subjektiv utblåsning.
Enig |
![]() |
![]() |
![]() |