|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel best
Det sa jeg ikke. Jeg sa jeg ikke hadde svelget noen kameler. De tingene jeg mente sterkest før jeg fikk barn, mener jeg fortsatt.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Ah, så det er kun de ihuga overbevisningene som gjelder. :noterer: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva mener du med ihuga overbevisninger? Og hvordan tolker du det utifra mitt innlegg? Jeg mener mye og sterkt om mange ting. F.eks søvn, påkledning, mat, godterispising, grensesetting, tv-titting, bilsikring, bleieslutt. Dette er noen av områdene jeg følger de tankene og meningene jeg hadde før jeg fikk barn. Noe småjusteringer på handlingene blir det jo alltid, men ikke på prinsippene.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestDet er få kameler svelgt her også. Men ting er ikke akkurat slik jeg tenkte de skulle være. Det er ikke det samme som å gi opp. Har faktisk ikke noe med det å gjøre, vil jeg påstå. Det betyr ikke at jeg forer kokte gulrøtter til ungene hver dag i håp om at de skal like det. Uansett sunnere med rå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestJeg tenker at din venninnes fremtidige barn sikkert blir av den kresne sorten, det hadde i hvertfall blitt litt morsomt...
|
|
|
#6 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestJeg har svelget noen kameler, men ikke så mange tror jeg. *selektiv hukommelse* |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestSlike mennesker får meg til å se både rødt og grønt og gult...
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestJeg har dessverre også måtte innrømme at min svigerfar fikk rett.
|
|
|
#9 |
|
♡
|
Sv: Folk som ikke har barn vet likevel bestHer spiser guttene vel egenlig alt, men matvarene skal helst ligge hver for seg på tallerkenen. Lett krise om kjøttet er nært pastaen etc. M konstaterer også til hvert måltid at maten er æsj og at han ikke liker, men spsier alt likevel
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 05-10-06 kl 17:51. |
|
|
|
![]() |
|
|