|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: En kvinne med bart ...
Hun sa: "Har du lagt merke til den?" og så ble hun selvfølgelig fornærmet, noe jeg skjønner godt. Det er jo ikke pent å kommentere folks utseende. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er lettere å nappe noen hår på overleppa med pinsett enn å høvle av en valk eller 5 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: En kvinne med bart ...Trist hvis noen føler seg såret over mange av svarene i denne tråden... Men jeg føler faktisk ikke at det blir gjort narr av (...) damer med hårvekst i ansiktet- det er da en ærlig sak å innrømme at man kan ha problemer med å flytte blikket fra en kraftig damebart? Det kan jeg også ha, men jeg mener ikke at en dame med bart trenger å være dum for det! Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har ikke oppfattet noen av svarene som tilsiktet slemme...
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Det er da ingen som har sagt at en dame med bart er dum, og jeg tror heller ikke noen er tilsiktet slemme. Men "direkte lite feminint", "bartedamer" og totalen av utsagn i denne tråden er sårende. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
♡
|
Sv: En kvinne med bart ...Ja, så har jeg startet den slemmeste tråden på FP.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 06-03-08 kl 16:01. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Joda, men da burde det være like lovlig å innrømme at man ikke klarer å ta blikket fra en giga valk. Det er det ikke.
|
|
|
#7 |
|
Stabilt ustabil...
|
Jeg syns ikke det er kult eller greit og ikke klare å dra til seg blikket hvis man ser en kjempebart på en dame-like lite som jeg syns det greit å stirre på folk som har en kjempevalk eller tre. Men jeg synes ikke man er slem fordi om man innrømmer at det kan være vanskelig. Og dessuten føler jeg vel at overvekt følger begge kjønn på en annen måte enn bart og skjegg på damer (uten at jeg mener at noen er mindre kvinne selv om hun har mer enn gjennomsnittlig hårvekst). Ved enhver innrømmelse kan man fremdeles ønske å bli bedre på noe-for eksempel å ikke stirre på andre.
|
|
|
#8 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: En kvinne med bart ...Jeg heier på Umuriel, jeg.
|
|
|
#9 |
|
kamelkonsument
|
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 06-03-08 kl 21:52. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Ofte er det slik at man må hale en fordom eller en idé opp av hatten, så ser vi på den, bidrar med hvert vårt inngrodde tankegrums, får det opp i dagen og diskuterer litt frem og tilbake. Det har kommmet frem noen fordommer i denne tråden. Og noen er blitt støtt og lei seg. Og noen av dem som har fremført fordommene sine har blitt flaue og lei seg.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: En kvinne med bart ...Nei, jeg sier jo at jeg ikke tuller. Tror også jeg har poengtert at det er bortimot 15 år siden nevnte episode. Eller kom det ikke godt nok frem?
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Hvilken rolle spiller årene? Det virker ikke som du helt skjønner at folk blir støtt av innleggene dine.
|
|
|
#14 |
|
kamelkonsument
|
Jeg tror du har rett i dette
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
|
|
|
#16 |
|
awesom
|
Beklager om jeg har støtt deg. Her etter skal jeg veie mine ord bedre før jeg skriver dem.
|
|
|
#17 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: En kvinne med bart ...Jeg tror definitivt ikke Hønni var ute i vondt ærend.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: En kvinne med bart ...Jeg har ikke mye hårvekst, men jeg har et usynlig, men stivt hår som stadig vokser ut på venstre kinn. Jeg kjenner det, men det er umulig å se det, og jeg napper i ett sett. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: En kvinne med bart ...Det er vel alltid lett å flåse med ting man egentlig ikke har helt peiling på? Det er IKKE morsomt å være plaget med uønsket hårvekst, det er ikke bare, bare. Det er lov av og til å tenke seg om før man skriver/sier noe altså. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: En kvinne med bart ...Husker ikke om jeg har svart i denne tråden eller ikke, men jeg er også et ganske hårete vesen. Jeg tar meg ikke nær av at andre ikke liker det, eller at noen syns det er ekkelt.
|
![]() |
|
|