Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 09:54   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilståelser

Jeg møtte meg selv i døra her forrige uke, da jeg kom hjem alene fra påskeferie og det var over 30 cm med snø på gårdsplassen. Jeg har jo aldri måkt snø, bortsett fra akkurat nok til å få ut bilen, og snøfreseren har jeg i hvert fall aldri rørt. Den som måtte ut og kjøre snøfreser den kvelden, det var meg. Men jeg måtte ringe mannen først for å lære hvordan jeg skulle starte den. Men det er jo heeelt naturlig at jeg aldri måker snø eller skifter dekk på bilen, mens han selvsagt skal være med å vaske hus, ta oppvask, lage middag og slikt.

Men det var moro å måke snø med freser, mye mer morsomt enn å gjøre det med gammeldags snøskuff.

Gammel 01-04-08, 10:11   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg har også slengt gifteringen etter ham i frustrasjon og i mangel på klokere handling. Jeg mener ikke noe med det, jeg blir bare så sint der og da. Jeg hadde aldri, aldri akseptert noe sånt fra ham, og han hadde heller aldri gjort det mot meg. Men han innser at han er gift med et fyrverkeri.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men det er jo heeelt naturlig at jeg aldri måker snø eller skifter dekk på bilen, mens han selvsagt skal være med å vaske hus, ta oppvask, lage middag og slikt.

I går hadde han malt dørkarmene. Den som selvfølgelig klarte å komme borti den så det ble fullt av hår fra klærne var meg. Hadde det vært han etter at jeg hadde malt så hadde jeg eksplodert. Rolig som han er sier han ingenting.

Gammel 01-04-08, 11:07   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er jo heeelt naturlig at jeg aldri måker snø eller skifter dekk på bilen, mens han selvsagt skal være med å vaske hus, ta oppvask, lage middag og slikt.

Døh, skifte dekk på bilen gjør man to ganger i året. Det andre gjør man forhåpentligvis litt oftere - ikke sammelignbart.

Dessuten måker jeg også snø.

Gammel 01-04-08, 11:09   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Døh, skifte dekk på bilen gjør man to ganger i året. Det andre gjør man forhåpentligvis litt oftere - ikke sammelignbart.

Det er det argumentet jeg bruker også. Men sant å si så gjør han mer enn 50 % av arbeidet inne i huset også, i tillegg til alt på utsiden av huset. :lat:

Gammel 01-04-08, 11:22   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kastet en gang en halvannenliters flaske i hodet hans i sinne, og det var like før jeg selv fikk meg en killevink. Heldigvis klarte han å roe seg ned, og jeg fikk bedt ham om unnskyldning.

Det verste jeg har gjort er å ha sex med kameraten hans. :skammer meg:
Det skjedde da jeg var russ, og selv om det ikke er noen unnskyldning, var jeg så full at jeg faktisk ikke husker det.
Etter en uke der det var slutt mellom oss, hadde vi en lang prat, og han tilgav meg. Dette er nå 13 år siden, og vi er fremdeles lykkelige sammen.

Gammel 01-04-08, 12:00   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Døh, man skifter på to biler altså, det blir fire ganger. Dessuten må man passe på lufttrykk og væskenivåer og service og greier, og polere litt og spyle felger og skifte bremseklosser og i det hele tatt.

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Gammel 01-04-08, 12:40   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Døh, man skifter på to biler altså, det blir fire ganger. Dessuten må man passe på lufttrykk og væskenivåer og service og greier, og polere litt og spyle felger og skifte bremseklosser og i det hele tatt.

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Og hvis man virkelig vil lage seg arbeid kan man ikle seg oppvaskhansker og ta med seg bøtte og kost og vaske alle felgene for hånd, sånn som naboen vår gjorde. Han brukte over to timer på å vaske fire felger. Nevnte jeg at kosten var bare bittelitt større enn en tannbørste?

Gammel 01-04-08, 12:48   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Og hvis man virkelig vil lage seg arbeid kan man ikle seg oppvaskhansker og ta med seg bøtte og kost og vaske alle felgene for hånd, sånn som naboen vår gjorde. Han brukte over to timer på å vaske fire felger. Nevnte jeg at kosten var bare bittelitt større enn en tannbørste?

Nevnte jeg at den bilen jeg kjørte på, var den som var så viktig og fin at felgene måtte vaskes med tannbørste?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:57   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Sammenlignbart med alt av husarbeide? I think not.

Det tar jo ikke mer enn en halvtime å bytte dekk jo.

Gammel 01-04-08, 11:47   #10
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jo, jeg snek meg hjem tidlig fra fest en gang for å kunne gå igjennom bilen og snoke, for å sjekke om mistankene mine var berettiget. Nå var de det, og jeg fant bla en truse der, men det er jo ikke heeeelt normalt da. Selv mente jeg selvfølgelig jeg hadde all rett i verden til dette, men jeg hadde virkelig tilta oppover om han hadde gjort det samme.

(Han tilta han også da, og se hvor vi er i dag. )

Gammel 01-04-08, 12:04   #11
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.

Etter det ble han veldig flink til å strø og måke.

Jeg kjørte på huset jeg.

Det er da nok av andre ting også, men...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:18   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort mye rart.. Men ikke mens jeg var i forhold.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:22   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

.

Jeg har på min liste, blant annet:

- Sagt: "Ta deg av bagasjen du, så skal jeg ta med meg ungene." - for så å glemme igjen den ene (av to) barn.

.

Er det mulig!

Sitat:

Har du noengang gjort noe du ikke ville at partneren din skulle gjøre mot deg?

Jeg har gjort mye jeg ikke ville likt at mannen gjorde mot meg. Men jeg er litt sånn frigjort i teorien og skikkelig prippen i sjela, så jeg kræsjer med meg selv alltid.

Jeg har flørta villt og uhemmet med andre.
Jeg har ligget over til kompiser.
Jeg har vært på fest og ikke kommet hjem før dagen etter.
Jeg har snakket med/til ham som om han var et barn.
Jeg har snakket om samlivet vårt til venninner.
Jeg har fortalt ham i ærlige ordlag hva jeg mener om ham. (ikke veldig stygt, og helt på sin plass, men jeg hadde ikke taklet samme ærlighet tilbake...)

Og flere ting som jeg egentlig ikke har lyst til å rippe opp i...

Og når man tenker på at jeg mener det er hans feil at vi ikke klarte oss som kjærester så kan man jo se for seg hvilket sunt og kommunikasjonsfylt forhold vi hadde.

Gammel 01-04-08, 14:33   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det mulig!

Det er visst det. Mannen syns ikke det var det minste merkelig, og hadde selvsagt full oversikt over det gjenglemte barnet.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:25   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Her er et strålende eksempel på hvor flotte mennesker som er her inne på FP.

I steden for å gaule opp om dårlig mor, og en haug annet møl, har folk litt selvinnsikt og ser at vi kan drite på draget vi også.

Jeg derimot....... Gud så perfekt...........
Jeg ville jo aldri gjordt noe av det dere har skrevet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.