Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 00:20   #61
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilståelser

Gubben her sier også stadig til dette" hva hadde du sagt om jeg hadde gjort noe sånt?" Men nå er det jeg som eier bilen da... Heldigvis.

Altså bilen, den lever enda.
Storebror, da 1,5 år satt ofte i førersetet på den tiden og fiklet med diverse brytere og jeg var supernøye med å holde nøkkelen unna..
Så skulle jeg og han på helgetur og besøke mormor i ferieleiligheten deres.
Vi kommer frem og jeg rygger inntil blokka for å lesse av diverse, lilletassen løper til førersetet og vrir på tenningen så bilen hopper bakover på starteren og rett i inngangspartiet på blokka!! SVARTE som det dundret! Jeg så for meg i sakte kino hele livet mitt som forsvant og gjeldsslave resten av livet! Men hengerfestet reddet både bilen og inngangspartiet på blokka. De skulle uansett bytte inngangsparti samme sommer!! Støtfangeren bak ble litt knust da men det gikk overraskende bra med bilen...

Så på høsten 2006 klarer jeg å rygge i en stolpe som jeg overhode ikke så!! Skaden ville kostet 50 lapper om jeg skulle levere inn bilen så jeg velger å få en lærling på jobben til å rette ut. Funker fin-fint.

Så en dag nå i januar regnet det masse og så frøs det på så alt sørpesnøen ble til hard is og jeg satt fast i alt dette. Da jeg rygget ut så var det brøytekant ved veien så litt av spoileren foran ble revet av... jadda.
Jeg kan jo ikke akkurat myrde meg selv men heldigvis for at det var jeg selv som har forårsaket alt dette..
Kalrt jeg er superflau men bilen lever da enda og vi kommer oss til skole, barnehage og til jobb hver eneste dag.

Men jeg ER glad det er jeg som har sørget for skadene på bilen, altså!

Gammel 01-04-08, 00:21   #62
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ut som GinaK kanskje skal oppfriske ryggeferdighetene sine?

Gammel 01-04-08, 09:54   #63
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg møtte meg selv i døra her forrige uke, da jeg kom hjem alene fra påskeferie og det var over 30 cm med snø på gårdsplassen. Jeg har jo aldri måkt snø, bortsett fra akkurat nok til å få ut bilen, og snøfreseren har jeg i hvert fall aldri rørt. Den som måtte ut og kjøre snøfreser den kvelden, det var meg. Men jeg måtte ringe mannen først for å lære hvordan jeg skulle starte den. Men det er jo heeelt naturlig at jeg aldri måker snø eller skifter dekk på bilen, mens han selvsagt skal være med å vaske hus, ta oppvask, lage middag og slikt.

Men det var moro å måke snø med freser, mye mer morsomt enn å gjøre det med gammeldags snøskuff.

Gammel 01-04-08, 10:11   #64
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg har også slengt gifteringen etter ham i frustrasjon og i mangel på klokere handling. Jeg mener ikke noe med det, jeg blir bare så sint der og da. Jeg hadde aldri, aldri akseptert noe sånt fra ham, og han hadde heller aldri gjort det mot meg. Men han innser at han er gift med et fyrverkeri.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men det er jo heeelt naturlig at jeg aldri måker snø eller skifter dekk på bilen, mens han selvsagt skal være med å vaske hus, ta oppvask, lage middag og slikt.

I går hadde han malt dørkarmene. Den som selvfølgelig klarte å komme borti den så det ble fullt av hår fra klærne var meg. Hadde det vært han etter at jeg hadde malt så hadde jeg eksplodert. Rolig som han er sier han ingenting.

Gammel 01-04-08, 10:19   #65
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har dratt på et lite besøk til en venninne for å ikke komme hjem før klokka ti neste dag, bakfull som bare det. Uten å gi beskjed, for det var jeg visst litt for full til å gjøre. Han tok det med fatning, men hadde blitt litt redd da han våknet i femtiden på natten og oppdaget at jeg ikke hadde kommet hjem.

Hvem kan du har vært hos da?

Jeg gjør mengder av "utilgivelige" ting

-kommer ikke hjem når jeg har sagt
-er mye fullere enn planlagt når jeg først kommer
-drar med meg folk fra fredagspilsen hjem på nachspiel
-er på fest med/hos eller ute med eller hjemme hos gutter han ikke kjenner
-vasker sjelden opp
-vasker aldri hjemme
-vasker nesten aldri tøy

Men det har nå gått bra med oss. Hittil.

Gammel 01-04-08, 10:49   #66
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gubben her sier også stadig til dette" hva hadde du sagt om jeg hadde gjort noe sånt?" Men nå er det jeg som eier bilen da... Heldigvis.

Altså bilen, den lever enda.
Storebror, da 1,5 år satt ofte i førersetet på den tiden og fiklet med diverse brytere og jeg var supernøye med å holde nøkkelen unna..
Så skulle jeg og han på helgetur og besøke mormor i ferieleiligheten deres.
Vi kommer frem og jeg rygger inntil blokka for å lesse av diverse, lilletassen løper til førersetet og vrir på tenningen så bilen hopper bakover på starteren og rett i inngangspartiet på blokka!! SVARTE som det dundret! Jeg så for meg i sakte kino hele livet mitt som forsvant og gjeldsslave resten av livet! Men hengerfestet reddet både bilen og inngangspartiet på blokka. De skulle uansett bytte inngangsparti samme sommer!! Støtfangeren bak ble litt knust da men det gikk overraskende bra med bilen...

Så på høsten 2006 klarer jeg å rygge i en stolpe som jeg overhode ikke så!! Skaden ville kostet 50 lapper om jeg skulle levere inn bilen så jeg velger å få en lærling på jobben til å rette ut. Funker fin-fint.

Så en dag nå i januar regnet det masse og så frøs det på så alt sørpesnøen ble til hard is og jeg satt fast i alt dette. Da jeg rygget ut så var det brøytekant ved veien så litt av spoileren foran ble revet av... jadda.
Jeg kan jo ikke akkurat myrde meg selv men heldigvis for at det var jeg selv som har forårsaket alt dette..
Kalrt jeg er superflau men bilen lever da enda og vi kommer oss til skole, barnehage og til jobb hver eneste dag.

Men jeg ER glad det er jeg som har sørget for skadene på bilen, altså!

Jeg tror du må være i slekt med ei venninne av meg.
Hun kan heller ikke rygge, og har tatt knekken på både postkasser og gjerder.
Og bakhjulet på bilen sin.

Gammel 01-04-08, 11:07   #67
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er jo heeelt naturlig at jeg aldri måker snø eller skifter dekk på bilen, mens han selvsagt skal være med å vaske hus, ta oppvask, lage middag og slikt.

Døh, skifte dekk på bilen gjør man to ganger i året. Det andre gjør man forhåpentligvis litt oftere - ikke sammelignbart.

Dessuten måker jeg også snø.

Gammel 01-04-08, 11:09   #68
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Døh, skifte dekk på bilen gjør man to ganger i året. Det andre gjør man forhåpentligvis litt oftere - ikke sammelignbart.

Det er det argumentet jeg bruker også. Men sant å si så gjør han mer enn 50 % av arbeidet inne i huset også, i tillegg til alt på utsiden av huset. :lat:

Gammel 01-04-08, 11:22   #69
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kastet en gang en halvannenliters flaske i hodet hans i sinne, og det var like før jeg selv fikk meg en killevink. Heldigvis klarte han å roe seg ned, og jeg fikk bedt ham om unnskyldning.

Det verste jeg har gjort er å ha sex med kameraten hans. :skammer meg:
Det skjedde da jeg var russ, og selv om det ikke er noen unnskyldning, var jeg så full at jeg faktisk ikke husker det.
Etter en uke der det var slutt mellom oss, hadde vi en lang prat, og han tilgav meg. Dette er nå 13 år siden, og vi er fremdeles lykkelige sammen.

Gammel 01-04-08, 11:47   #70
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jo, jeg snek meg hjem tidlig fra fest en gang for å kunne gå igjennom bilen og snoke, for å sjekke om mistankene mine var berettiget. Nå var de det, og jeg fant bla en truse der, men det er jo ikke heeeelt normalt da. Selv mente jeg selvfølgelig jeg hadde all rett i verden til dette, men jeg hadde virkelig tilta oppover om han hadde gjort det samme.

(Han tilta han også da, og se hvor vi er i dag. )

Gammel 01-04-08, 12:00   #71
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Døh, man skifter på to biler altså, det blir fire ganger. Dessuten må man passe på lufttrykk og væskenivåer og service og greier, og polere litt og spyle felger og skifte bremseklosser og i det hele tatt.

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Gammel 01-04-08, 12:04   #72
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.

Etter det ble han veldig flink til å strø og måke.

Jeg kjørte på huset jeg.

Det er da nok av andre ting også, men...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 12:40   #73
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Døh, man skifter på to biler altså, det blir fire ganger. Dessuten må man passe på lufttrykk og væskenivåer og service og greier, og polere litt og spyle felger og skifte bremseklosser og i det hele tatt.

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Og hvis man virkelig vil lage seg arbeid kan man ikle seg oppvaskhansker og ta med seg bøtte og kost og vaske alle felgene for hånd, sånn som naboen vår gjorde. Han brukte over to timer på å vaske fire felger. Nevnte jeg at kosten var bare bittelitt større enn en tannbørste?

Gammel 01-04-08, 12:48   #74
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Og hvis man virkelig vil lage seg arbeid kan man ikle seg oppvaskhansker og ta med seg bøtte og kost og vaske alle felgene for hånd, sånn som naboen vår gjorde. Han brukte over to timer på å vaske fire felger. Nevnte jeg at kosten var bare bittelitt større enn en tannbørste?

Nevnte jeg at den bilen jeg kjørte på, var den som var så viktig og fin at felgene måtte vaskes med tannbørste?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 12:59   #75
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nevnte jeg at den bilen jeg kjørte på, var den som var så viktig og fin at felgene måtte vaskes med tannbørste?

Har vi vært naboer? Eller finnes det altså flere galninger der ute som vasker bilfelgene med tannbørste?

Gammel 01-04-08, 13:28   #76
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Har vi vært naboer? Eller finnes det altså flere galninger der ute som vasker bilfelgene med tannbørste?

Avkappet dassbørste i drillen, se det er fine greier.

Gammel 01-04-08, 13:34   #77
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Avkappet dassbørste i drillen, se det er fine greier.

Hvordan får du festet den til drillen?

Gammel 01-04-08, 13:38   #78
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei og ja.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:54   #79
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Dessuten må man passe på lufttrykk og væskenivåer og service og greier, og polere litt og spyle felger og skifte bremseklosser og i det hele tatt.

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Høh. Det der vet ikke jeg noe om, så da trenger jeg ikke ta det med i regnskapet.

Gammel 01-04-08, 13:57   #80
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt sammenlignbart.

Og vel så det!

Sammenlignbart med alt av husarbeide? I think not.

Det tar jo ikke mer enn en halvtime å bytte dekk jo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.