|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?
Mitt utsagn i den kommetaren gikk ikke på om hun fikk en vakker sermoni eller ikke, for det vet jeg ikke.
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
Her kommer det i allefall godt fram på hvilket grunnlag jeg dannet meg det intrykket.
![]() |
#3 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Hadde jeg kommet med en påstand om at du mente det, så er jeg enig i at det er arrogant.
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt. Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Ja, det er en påstand om at jeg får inntrykk av noe på grunnlag av hva du skriver.
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt. Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Du kunne jo f.eks bare skrevet at jeg tok feil i mitt utsagn og forklart hva du mente.... Men noen videre forklaring har du jo ikke kommet med.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Jøss, holder dere på enda?
![]() |
#16 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Så det frustrerer deg at ikke-kristne velger kristne sermonier fordi det fører til for liten etterspørsel, slik at man selv må planlegge ikke kristne sermonier?
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt. Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fångad av en stormvind
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Det synes jeg ikke er så veldig mye bedre.
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt. Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?Jeg er enig med deg i at det ikke har vært fullgode alternative, vakre seremonier til kirkelig vielse. Dvs. det har nok variert fra sorenskriverkontor til sorenskriverkontor. Men nå tilbyr faktisk Human Etisk Forbund veldig flotte seremonier både til navnedag, konfirmasjon, vielse og begravelse. Jeg syns faktisk det er en fordel at da kan jeg velge akkurat hvor jeg vil at vielsen skal finne sted.
Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|