Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 11:07   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Jeg prikker litt i hytt og pine, og får prikker i hytt og pine også, ser jeg. Det var en stund jeg hadde flere prikker enn innlegg, men nå er hvetebrødsdagene over, ser jeg. Jeg prikker for gode innlegg og for morsomme innlegg og litt ymse. Jeg har bare rødprikket en gang. Og jeg sier ikke hvor mange rødprikker jeg har fått. Men mange er det ikke.

Jeg synes forøvrig at det etablerte FP var veldig skumle i sin holdning til prikketigging da jeg startet opp her. Faktisk i så stor grad at jeg ikke turde å spørre om hvordan prikkepraksis var her inne, i redsel for å bli rødprikket og miste møysommelig opparbeidet kred.

Jeg tenker at jeg skal bli flinkere til å huske å prikke folk litt oftere. Ulempen er at jeg bruker iPhonen endel når jeg er her inne, og den er det håpløst å prikke med.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 00:49   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er dårlig til å prikke. Jeg glemmer det rett og slett. Men jeg prøver å huske å prikke de som svarer i mine tråder.

Selv mottar jeg prikker sånn nå og da. Ikke så ofte, men det gjenspeiler vel min egen aktivitet i diskusjonene her inne.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 01:18   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tja, jo, nja det hender da at det ramler en prikk eller ti fra meg og. Jeg er en periodeprikker og kommer nok ikke til å endre praksis. Jeg har blitt mer ivrig på prikkefronten de siste dagen så det kommer nok et raid i nær fremtid kjenner jeg meg rett.

Gammel 20-08-12, 11:50   #4
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har gitt ut 20 prikker siden november 2009!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 12:06   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig ang. kaffebloggen. Den er litt for åpen til at jeg syns det er greit å legge ut om alle mine daglige sysler der. Nå er jeg ingen stor skravletrådentusiast i utgangspunktet så det kan jo også forklare min manglende deltakelse.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 12:32   #6
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Det går fint an å delta i kaffebloggen uten å utlevere seg selv og sine gjøremål, og å identifisere seg selv. For eksempel:

* Jeg. Er. Trøtt.
* Ungene krangler og jeg er brølemamma.
* Kaffe!
* Jeg er så klar for ferie nå!
* Det regner ute, jeg ble søkk våt på beina på vei til jobb.
* Bussen var forsinket/kom ikke/var stapp full.
* Jeg har de greieste barna.
* I dag skal vi plukke blåbær.

Gammel 20-08-12, 16:28   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Det går fint an å delta i kaffebloggen uten å utlevere seg selv og sine gjøremål, og å identifisere seg selv. For eksempel:

* Jeg. Er. Trøtt.
* Ungene krangler og jeg er brølemamma.
* Kaffe!
* Jeg er så klar for ferie nå!
* Det regner ute, jeg ble søkk våt på beina på vei til jobb.
* Bussen var forsinket/kom ikke/var stapp full.
* Jeg har de greieste barna.
* I dag skal vi plukke blåbær.

Nå følger ikke jeg med i kaffebloggen, men hvis det der er gjennomgangstemaet så må jeg si at det ikke frister så veldig å delta. Fra spøk til alvor: Jeg tror at folk deler bittelitt mer av seg selv i mer lukkede områder, og at det derfor også kan bli mer interessant å følge med og delta.

Gammel 20-08-12, 17:03   #8
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå følger ikke jeg med i kaffebloggen, men hvis det der er gjennomgangstemaet så må jeg si at det ikke frister så veldig å delta. Fra spøk til alvor: Jeg tror at folk deler bittelitt mer av seg selv i mer lukkede områder, og at det derfor også kan bli mer interessant å følge med og delta.

Det er veldig få gjennomgangstema i kaffebloggen.

Joda, jeg er enig i at det er mer fristende å dele av livet sitt i et lukket område. Men om man ønsker å skravle, så er det altså mulig i kaffebloggen, uten å brette ut sjelen sin.

Gammel 20-08-12, 16:32   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

rine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd?

Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 17:18   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir mange færre prikker enn jeg får, og det er nok fordi jeg både er gnien og ufattelig morsom og intelligent.

Brukere som gjør seg mest bemerket ved å sutre over at de ikke har fått mange nok prikker til å komme inn på markedsplassen er so last year, er det ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 18:01   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prikker ofte og like mye nå som tidligere. Jeg prikker folk som skriver godt og/eller morsomt.

Gammel 20-08-12, 19:17   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gir mange færre prikker enn jeg får, og det er nok fordi jeg både er gnien og ufattelig morsom og intelligent.

Brukere som gjør seg mest bemerket ved å sutre over at de ikke har fått mange nok prikker til å komme inn på markedsplassen er so last year, er det ikke?

Two thousand and late! Minst!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 20:27   #13
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skjønner at det er det dere tror, men det er ikke tilfelle. Jeg var inne på Markedsplassen i en periode, men brukte den vel ikke i det hele tatt, så det er ikke der det ligger.

Gammel 20-08-12, 20:48   #14
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

rine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd?

Les tråden du, Smilefjes. Eg fann det heile ganske underhaldande.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 22:31   #15
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Les tråden du, Smilefjes. Eg fann det heile ganske underhaldande.

Det var stunder jeg vurderte å dra frem popkornen til og med..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 23:00   #16
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Eg vurderte å skrive ein kommentar, bare for å abonnere på tråden, men lot det vere, for eg hadde ingenting å bidra med.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:10   #17
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Moahahaa.. Deler gjerne popcorn med deg mens vi leser.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 07:37   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har lest starten på tråden nå. Himmel og hatt.

Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 08:47   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg har lest starten på tråden nå. Himmel og hatt.

SF, da. Dette er da minst den tredje matpakkerabaldertråden vi har hatt. Det blir alltid bråk. If you don’t know us by now, osv.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 09:20   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

SF, da. Dette er da minst den tredje matpakkerabaldertråden vi har hatt. Det blir alltid bråk. If you don’t know us by now, osv.

En vakker dag må jeg lage en tabell så jeg kan holde orden på om det er de samme som insisterer på dyr frukt i matpakka og som vil at ingen andre unger skal ha iphone når deres barn ikke har.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.