|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: TilbakemeldingerJeg prikker litt i hytt og pine, og får prikker i hytt og pine også, ser jeg. Det var en stund jeg hadde flere prikker enn innlegg, men nå er hvetebrødsdagene over, ser jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerJeg er dårlig til å prikke. Jeg glemmer det rett og slett. Men jeg prøver å huske å prikke de som svarer i mine tråder.
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Sv: TilbakemeldingerTja, jo, nja det hender da at det ramler en prikk eller ti fra meg og. Jeg er en periodeprikker og kommer nok ikke til å endre praksis. Jeg har blitt mer ivrig på prikkefronten de siste dagen så det kommer nok et raid i nær fremtid kjenner jeg meg rett.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: TilbakemeldingerJeg er enig ang. kaffebloggen. Den er litt for åpen til at jeg syns det er greit å legge ut om alle mine daglige sysler der. Nå er jeg ingen stor skravletrådentusiast i utgangspunktet så det kan jo også forklare min manglende deltakelse.
|
|
|
#6 |
|
Stiv
|
Sv: TilbakemeldingerDet går fint an å delta i kaffebloggen uten å utlevere seg selv og sine gjøremål, og å identifisere seg selv. For eksempel:
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Tilbakemeldinger
Nå følger ikke jeg med i kaffebloggen, men hvis det der er gjennomgangstemaet så må jeg si at det ikke frister så veldig å delta.
|
|
|
#8 |
|
Stiv
|
Det er veldig få gjennomgangstema i kaffebloggen.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Tilbakemeldingerrine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd? |
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: TilbakemeldingerJeg gir mange færre prikker enn jeg får, og det er nok fordi jeg både er gnien og ufattelig morsom og intelligent. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: TilbakemeldingerJeg prikker ofte og like mye nå som tidligere. Jeg prikker folk som skriver godt og/eller morsomt.
|
|
|
#12 |
|
Princess Skids and Scars
|
Two thousand and late! Minst! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner at det er det dere tror, men det er ikke tilfelle. Jeg var inne på Markedsplassen i en periode, men brukte den vel ikke i det hele tatt, så det er ikke der det ligger.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: TilbakemeldingerJeg har lest starten på tråden nå. Himmel og hatt. |
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
SF, da. Dette er da minst den tredje matpakkerabaldertråden vi har hatt. Det blir alltid bråk. If you don’t know us by now, osv.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|