Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo Cameleon?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 15:27   #81
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bugaboo Cameleon?

Vi likte den ikke, hverken liten eller stor. Ikke var den god å trille og ikke satt gutten min noe godt i den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 20:23   #82
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Gleder meg til lillebror kommer jeg nå, så jeg kan gå ut å trille buggis igjen. Det er litt teit å trille rundt på den uten barn i sant...? Hm, kjenner jeg noen jeg kan trille tur med tro..

Gammel 13-04-09, 22:50   #83
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sikler vilt på ny Buggis for tiden. Byttet den ut til fordel for OTH nå i vinter, men savner Buggisen veldig... Særlig nå som det går mot vår

Gammel 13-04-09, 23:04   #84
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har begynt å snuse på vogn, og jeg tror det står mellom OTH og buggis.
Men buggisen, er ikke den veldig lav?

Gammel 13-04-09, 23:13   #85
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg elsker vogna vår. Minstegutten er 2 år og 3 mnd., og dette er den eneste vogna vi har hatt. Den holder ut hele vognperioden, og jeg har aldri følt behov for noen annen vogn.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 00:04   #86
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eneste som er pyton med Bugaboo er servicen etter at garantien har gått ut. Vår vogn gikk i stykker i fjor sommer og fortsatt har jeg ikke fått reparert den. Så vi har misset å bruke den som vogn fra lillebror var drøye 1 år. Aner ikke om vi får fikset den så vi kan bruke den igjen.

Gammel 14-04-09, 08:30   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Men buggisen, er ikke den veldig lav?

Ja, den er ganske lav. Altså at avstanden mellom baby og den som triller blir ganske lang. Men det er ikke noe problem, bare en tilvenningssak.

Gammel 14-04-09, 11:36   #88
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, den er ganske lav. Altså at avstanden mellom baby og den som triller blir ganske lang. Men det er ikke noe problem, bare en tilvenningssak.

Jeg og opplevde den som lav når han låg i bagen. Nå har vi akkurat byttet over til sportsdelen, da synes jeg at han kom litt høyere opp.

Gammel 14-04-09, 11:44   #89
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri opplevd det som noe problem, i alle fall, men så er jeg jo også lav. Men høyden på vogna var akkurat passe til at man lett kommer til i baggen mens man sitter på kafè. At den er lav gjør også at tyngdepunktet er lavt, noe som er bra med tanke på velte-fare.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 13:24   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buggisen er jo rene Mount Everest sammenlignet med f.eks. Phil & Teds. Da snakker vi omtrent tjukklegghøyde. Men ja, praktisk på kafé, hvilket jo er et viktig kriterium.

Jeg har vært avstandsforelsket i Buggis siden lenge før jeg visste hva den het og at det var en Kul Vogn. Men akkurat den slarkefølelsen har slått meg når jeg har drømmetrillet den på butikken.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.