|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Bugaboo Cameleon?Gleder meg til lillebror kommer jeg nå, så jeg kan gå ut å trille buggis igjen. Det er litt teit å trille rundt på den uten barn i sant...? Hm, kjenner jeg noen jeg kan trille tur med tro..
|
|
|
#83 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo Cameleon?Sikler vilt på ny Buggis for tiden. Byttet den ut til fordel for OTH nå i vinter, men savner Buggisen veldig... Særlig nå som det går mot vår
|
|
|
|
#85 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg elsker vogna vår. Minstegutten er 2 år og 3 mnd., og dette er den eneste vogna vi har hatt. Den holder ut hele vognperioden, og jeg har aldri følt behov for noen annen vogn. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo Cameleon?Eneste som er pyton med Bugaboo er servicen etter at garantien har gått ut. Vår vogn gikk i stykker i fjor sommer og fortsatt har jeg ikke fått reparert den. Så vi har misset å bruke den som vogn fra lillebror var drøye 1 år. Aner ikke om vi får fikset den så vi kan bruke den igjen.
|
|
|
#87 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bugaboo Cameleon?
Ja, den er ganske lav. Altså at avstanden mellom baby og den som triller blir ganske lang. Men det er ikke noe problem, bare en tilvenningssak.
|
|
|
|
#88 |
|
Lett rørt
|
Sv: Bugaboo Cameleon?
|
|
|
#89 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har aldri opplevd det som noe problem, i alle fall, men så er jeg jo også lav. Men høyden på vogna var akkurat passe til at man lett kommer til i baggen mens man sitter på kafè.
|
|
|
#90 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Buggisen er jo rene Mount Everest sammenlignet med f.eks. Phil & Teds.
|
![]() |
|
|