|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltEr de duster? Det er jeg som kjøper bil her i huset, mannen bestemte fargen og at det skal være sånn fast soltak.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Jeg er faktisk ganske sikker på at bilselgeren hos Ford tror at jeg bare fant på mannen min for å bruke ham for å prute på pris, da vi kjøpte familiebil sist.
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltÅ hjelpes!
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Og jo mer dust en kvinne er, jo mer overbevist er hun at hun er representativ for resten av oss.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, dette. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg bestemte fargen på vår bil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltDet er jo interessant å se at bilselgere tross alt er smartere enn journalister, for de har i hvert fall vett til å forholde seg til først og fremst til meg når vi står der og ser på bil sammen.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJa og amen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg synes jo de fleste steder at det tar ca to setninger før sånne selgere skjønner hvor landet ligger. Selv om jeg er null og niks interessert i bil. Ikke i fargen heller så lenge den virker. Da har jeg mye større problemer med "vi kvinner"-retorikk i reklamer og ellers. Enten jeg passer inn eller ikke, som reklame virker det i hvertfall mot sin hensikt for min del.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Kjenner meg igjen i dette- ikke engang interessert i fargen, kun i at den virker. Også enig i det andre du skriver. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg tenker at vi bare får oppdra selgerne. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Haha, samme her, selgeren på Elkjøp ble nesten litt sur da jeg sa at jeg har satt opp PC-er siden du gikk i bleier, så det går nok fint.
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltKan jeg svare på noe helt annet nå?
|
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg har motsatt erfaring, Tjorven. Når vi så på bil var det ingen som nevnte noe særlig om motor, bortsett fra når vi hadde bestemt oss for hvilken bil vi ville ha, og måtte velge hvilken motor vi skulle ha. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltKanskje ikke så rart at han ble litt sur. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltHar vært på Bohus Damenes Aften en gang, primært for freebees, så ærlig skal jeg være. De ga 25 % på alt i butikken, så skal man handle seg ny salong er det ganske teit å ikke benytte seg av det av prinsipielle grunner. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Hvorfor ikke kalle det kundekveld, interiøraften, temakveld - HVA som helst annet enn damenes aften.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltHan gjorde meg sur først, såh!
|
![]() |
|
|