|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Playdate
Det er absolutt ingen som har argumentert i mot at du blir med hjem første gangen. Jeg hadde også gjort det, men samtidig så hadde jeg hardt vurdert på hva grunnen til den odde oppførselen var. Sjenerthet er en mye hyggeligere konklusjon enn stoffproblemer. Det hadde ikke endret det at jeg hadde blitt med eller sagt nei dersom det var for rart, men jeg hadde jo vurdert i vei.
![]() |
#103 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Ja jeg vil definitivt ta opp en ting eller to med moren, på tomannshånd vel og merke, og bare om det blir en playdate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Aktiv
![]() |
Ja, mye rart man kan diskutere og artige hypoteser man kan utforske |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Panzerekstremfeminist
|
Fint om du bruker emotikoner fra forumet,det er så vanskelig å se hva du mener ellers, alle de du har brukt i innlegget over vises bare som ??. Vi har et ganske bra utvalg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PlaydateSeriøst, noen er jo bare ufine og jeg hadde hatt negative vibber med en sånn type oppførsel. Kanskje hun ikke liker deg og viser det tydelig. Uansett, tror jeg hadde foreslått at gutten heller kunne bli med dere hjem, så slipper man dilemmaet med å måtte være med til en dame som absolutt ikke virker interessert i å ha deg på besøk.
![]() |
#107 |
Aktiv
![]() |
Ja, klart han kan det! Kanskje det er det jeg skal foreslå om hun igjen hinter om at jeg ikke behøver bli med? "Så tar vi playdaten hos oss!" Lurt det, takk Sist redigert av Enmamma : 29-04-16 kl 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: PlaydateJa, tenker det er en god løsning. :smile:
![]() |
#110 |
Kakemonster
|
![]() Sv: PlaydateJeg kjenner at dette er en sånn greie jeg bare hadde latt koke bort. Ja, så har dere såvidt snakket om å bli med hjem, men det er ikke avtalt noen dato. Jeg hadde fullstendig droppa å pushe det. Nå er vi straks i mai, og denne gutten er kanskje skolegutt til høsten? Hvorfor denne moren oppfører seg merkelig kan det være en million gode eller dårlige grunner til, men så lenge jeg ikke hadde vært nødt til å forholde meg til henne i uoverskuelig framtid, hadde jeg nok ikke lagt mye energi i å finne ut av det. Man må da ikke alltid det! Om de hadde vært like gamle, skulle begynne på samme skole, da kunne jeg anstrengt meg ganske mye. Ikke i dette tilfellet. Og det må virkelig være greit.
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
#112 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: PlaydateJa, guri. Enig med isola.
![]() |
#113 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Balansebom - da er det ikke så underlig at hun misunner deg sterkt og ser ut til å mislike deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: PlaydateSynes det blir lagt vel mye i dette. Synes det er veldig rart at dette åpenbart er et stort samtaleemne hjemme med den "kjente" mannen, mens det å bare ta en prat med den som det faktisk gjelder omtales som å "konfrontere henne". Får meg til å lure litt på hva slags kroppsspråk du selv sender ut???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Panzerekstremfeminist
|
Enig. Og for å være litt surpomp jeg si at å skrive 52 av sine første 53 innlegg i et forum om dette kanskje er i overkant. Litt i overkant. Ett eller to, ja - innafor. 52 er litt mye, synes jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det også nå.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-05-16 kl 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: PlaydateJøss, så kritiske dere er. Tør påstå at dere legger litt mye i det selv. Det klart andre foreldre kan bli en snakkis hjemme uten at det betyr at man selv gir ut dårlige signaler eller lærer ungene dårlige holdninger. Jeg kunne fint blitt både støtt og irritert av en annen mamma med ufin oppførsel og diskutert dette med mannen og venninner, ja kanskje på foreldreportalen også. Antall innlegg her gjenspeiler vel responsen i tråden også, ikke spesifikt hennes engasjement.
![]() |
#118 |
Drømmer
|
Du sa det jeg tenkte. :jupp |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|