|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Det er egentlig rart hvor lite hemninger folk har for å kommentere andre. De syns visst deres vurdering er av en sånn betydning at folk BØR få høre det.
![]() |
#122 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?
![]() |
#123 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ja.
![]() |
![]() |
#124 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg også.
![]() |
![]() |
#125 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ja, i klesbutikker så klart. I de klesbutikkene der klærne er dyre kan de være grusomt dømmende, og det er vanvittig irriterende. Jeg kan ikke utstå en kassadame som tror hun/han er bedre enn andre fordi de selger dyre klær i en "eksklusiv" klesbutikk og ikke melk og brød. Ikke kan jeg skjønne de er tjent med den linjen. Hvor gøy er det å handle dyrt når man får så dårlig service?
![]() |
#126 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg kan ikke huske at jeg har blitt dømt pga utseende.
![]() |
#127 |
can-jur
|
Er du overvektig ( som i skikkelig feit)
JO, jeg har MYE med menn å gjøre, men jeg tror kanskje "mine" menn er litt annerledes? De bryr seg ikke om sånne ting. Men jeg ler enda av han som gikk på talerstolen og sa: det er flott med damer i styret, jeg elsker damer jeg.
![]() |
![]() |
#128 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Min erfaring er at menn er eksakt like ille til å baksnakke hverandre og bitche på om de er i det rette hjørnet. Men de er heldigvis ikke alltid i det hjørnet. Men er dog ikke like flinke til å heie på hverandre som kvinner. På min arbeidsplass er det jeg som alene står for jobben med å si noe pent til andre. Det er derfor jeg er godt likt tror jeg. |
![]() |
![]() |
#129 |
intro
|
Mannen min gjorde det samme til en frisør en gang.
![]() |
![]() |
#130 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg har blitt tatt for å ha spisefortyrrelser en del ganger. Husker jeg var i bursdag på barneskolen og moren til klassevenninnen min sa "du skal vel ikke ha kake for du kan jo ikke spise stort".
![]() |
#131 |
Personlig pessimist
|
Jeg er ikke så grov i røsten, og det hender gjerne at jeg blir spurt om mor eller far er hjemme på telefonen. Eller at de spør etter en som er over 15 år.
![]() |
![]() |
#132 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tror folk er redde for å tråkke i salaten, og det er jo søren ikke greit å vite hva som er verst: Å gratulere en ikke-gravid person med gravidteten, eller å ikke gratulere en person som er 27 uker på vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
intro
|
![]() |
![]() |
#134 |
Pauset
|
Det har jeg gjort og.... fordi en gang trodde jeg naboen var gravid, noe hun ikke var. Hadde lagt på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg synes dog ikke det er så mye tvil..
10.09 01.13 Sist redigert av Salt : 19-09-09 kl 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Da jeg gikk på lærerskolen så jeg veldig ung ut. Vi var i praksis (på en skole som på den tiden hadde rykte på seg for å være Vestfolds kjipeste) og da jeg etter en undervisningstime gikk for å møte praksislæreren var det en mannlig gubbelærer ved skolen som BRØLTE: Du har ikke noe her å gjøre! Ut!! mens han pekte på døra. Skikkelig myndig og sint. Han trodde jeg var en sjuendeklassing, og de har jo naturligvis intet i administrasjonsbygget å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jada. Mange ganger. Sånn er det å være overvektig.
![]() |
|
|