Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 11:29   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jøss...da må det være noen år siden... Finnes det folk som fortsatt klapper?? Helt ærlig har jeg ikke opplevd klappende passasjerer siden begynnelsen av 90-tallet en gang.... Men så jobber jeg i ruuuuuuuuuuuuuuuteflyselskap jeg da :ypper:

April 2006. Fremdeles litt skuddredd.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 16:35   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

April 2006. Fremdeles litt skuddredd.

Forstår jeg godt!
Jeg besvimer litt de få gangene jeg hører enkeltvis noen få klapp etter en turbulent tur med ditto landing. Litt sånn "Takk, kaptein, heldigvis brakte du oss i sikkehet, og vi overlevde denne flyturen alle sammen"

...Lurer også litt på hvorfor ikke de samme menneskene ikke klapper når de går av 37-bussen på Helsfyr som er holdeplassen? Er folk litt utakknemlige overfor buss-sjåfører???

Gammel 22-01-07, 19:35   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...Lurer også litt på hvorfor ikke de samme menneskene ikke klapper når de går av 37-bussen på Helsfyr som er holdeplassen? Er folk litt utakknemlige overfor buss-sjåfører???

Diskriminering!

Gammel 23-01-07, 16:02   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Er folk litt utakknemlige overfor buss-sjåfører???

Noen er litt finere enn andre, vet du. Piloter har lekre uniformer med masse fine gullstriper og annet stæsj. Busjåfører har bare ølvom.

Gammel 21-01-07, 21:10   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg antar forøvrig at alle som er mot skilt grunnet navn ei heller har navnesmokk.

Gammel 21-01-07, 21:15   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg antar forøvrig at alle som er mot skilt grunnet navn ei heller har navnesmokk.

Nei navnesmokker er søtt.

Gammel 21-01-07, 21:16   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Nei navnesmokker er søtt.

Jeg syns det motsatte, det er uhorvelig teit.

Gammel 21-01-07, 21:19   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ingen av mine unger har brukt smokk!roblemsolved:

Gammel 21-01-07, 21:24   #9
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Navnesmokk er så praktisk når ungen er i barnehagen. Vet ikke hvor mange av ungene til venninnene mine som har fått feil smokk sendt med hjem.

Gammel 21-01-07, 21:30   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Navnesmokk har da en praktisk funksjon? Nå er det en stund siden vi hadde smokkebarn i hus, men den gang både storebror og besøkende fettere brukte smokk hadde det vært greit å kunne skille dem fra hverandre.

Gammel 22-01-07, 00:42   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vannvittig praktisk i barnehagen med navnesmokk (selv om hun bruker den lite der)!!! Heller det enn at tulla mi sutter på en annen sin smokk Så man trenger ikke å like skilt selv om man synes det er praktisk med navnesmokk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 00:46   #12
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neh, har akkurat fått tre i posten fra navnesutten.dk, som jeg fant link til her inne. De er nemlig praktiske på barnepassen på treningssenteret, og for 80 kr ble det ikke langt unna det jeg må betale for de smokkene snuppa vil ha i butikken. Ellers synes jeg Hattifnattens løsning er vel så god!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:40   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ikke vet jeg, mine unger har generelt hatt smokk til sengebruk.

Gammel 21-01-07, 21:41   #14
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man sover også i barnehagen...

Gammel 21-01-07, 21:46   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Man sover også i barnehagen...

Jepp. Jeg er vant til at soveunger har egne senger i bhg. Mulig jeg er bortskjemt på det viset.

Gammel 21-01-07, 22:13   #16
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Jepp. Jeg er vant til at soveunger har egne senger i bhg. Mulig jeg er bortskjemt på det viset.

De fleste har det, men noen unger har ikke vendt seg til barnehagesengene enda, og sover i vogna.

Gammel 22-01-07, 19:57   #17
tiril
Passiv

Standard

ok, folk her er jo livredde for at andre skal vite navnet til barnet jo

så da spør eg:

roper/seier du aldri navnet til barnet når du er feks på leikepl.;standa,butikken???? For der vil jo vere andre folk som kommer til å høyre kva navnet til barnet er
Så då må en jo sei feks på butikken:
" "bolla" ,"klompen","spøkelsekladden","sussekoppen"(alt ettersom)ver så snill å legg tilbake det donald bladet!"

eller om begge ungane begynner å krangle på leikeplassen
"snuskerusken"slutt å erte "nussedussen"

Poenget er at om det ikkje står skrevet på vogna,eller står på hue eller vest ¨så kjem en eller anna stakkar til å plukke opp navnet om den skulle ha intresse for det. Om en då ikkje bedriv kviskreleiken eller brukar dekk navn på barnet.

jaja kan jo kalle magerusket for magerusket til h*n blir 90

Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 22:38   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke alle som VIL at ungene skal sove inne i barnehagen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 22:40   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Akkurat det syntes jeg også er skikkelig stygt, og kunne aldri i verden tenkt meg å hatt selv

Gammel 21-01-07, 21:47   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hos oss sover også besøkende barn over, og vips, havner smokkene både her og der. Jeg ser ikke noe akutt behov, altså, men snedig er det jo.

Men, VIL man se det negative i alt så er jo ikke det så vanskelig. Lett, faktisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.