Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 24-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God lørdag!
Jeg våknet altså klokka 06.15 på en lørdag og den første vinterferiedagen min. Jeg, som elsker å sove til minst 11. Mulig jeg er reisesyk, vi er en stor venneflokk som drar til Krakow i dag. Og så er jeg veldig PMS, og da sover jeg alltid dårlig.
Nuvel, kaffe i koppen, 5 mil på TV, snorkende hund og strikketøy er en grei start på dagen.
Postet 24-02-18 kl 08:12 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hallais! Her sitter vi med litt vin og skravler på en fredagskveld i Los Angeles. Artig å jabbe med en vaskeekte amerikaner!
Postet 24-02-18 kl 08:20 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg vålnet med et rykk. Litt for mye angst men ingen grunn til å ha det. Skal starte dagen med yoga nå, det blir nok bra. Skitur og afternoon tea med søster og kanskje sønn står også på programmet i dag. God tur agenten, og kos deg videre Albertine!
Postet 24-02-18 kl 08:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har bursdagsbarn i dag! Snuppa er 9 år. Hun fikk servert brownies-kræsj med bursdagsfakkel. God stemning!

I dag blir det kosedag med familien med badeland og middag valgt av bursdagsbarnet.
Postet 24-02-18 kl 10:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med snuppa Timar!
Postet 24-02-18 kl 10:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med niåring, Timar!
Stille og rolig helg her, etter knallvær i går er det tåkete og snø i luften.
Postet 24-02-18 kl 11:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra dugnad.
Hele helga går til cup.
Gratulerer til bursdagsbarn.
Postet 24-02-18 kl 11:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Husarbeid på gang. Jeg skal serløst på i et nudistmiljø på et varmt sted i mitt neste liv. Lei av klær. Overalt. Er hjemme alene så satser på en dag med både masse husarbeid og masse netflix. Ellers så er jeg så fornøyd med meg selv fordi jeg laget pasta selv for første gang igår. Ravioli som slett ikke ble så verst altså. Gøy!
Postet 24-02-18 kl 11:48 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God, eh, morgen?

Jeg er litt dau etter evig lang og slitsom jobbdag i går, så planen for dagen er å handle skistaver, og det er egentlig det.
Postet 24-02-18 kl 14:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 9-åring, Timar!

Har utrolig vondt i hofter og lår i dag, ble litt hard trening på torsdag og er støl som bare det. Ungene er hjemme og mannen lager lørdagspizza.
Postet 24-02-18 kl 19:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er kommet ned fra fjellet og er på vei til middag hos et vennepar. Low key og helt sikkert koselig!
Postet 24-02-18 kl 19:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med niåring, Timar!
Postet 25-02-18 kl 00:14 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no