Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 29-06-18 kl 07:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Det ble drøye tolv timer på jobb i går. I dag håper vi å gå til normaltid, derfor møtte vi opp en halvtime tidligere. Vi får se. Uansett er det F når døra stenges i dag/natt. :jippi for siste-lita-store-spesialordre:
Postet 29-06-18 kl 08:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Jeg har sovet i hele natt! Drømte at jeg fikk jobb gjorde jeg og, sanndrømt?
Postet 29-06-18 kl 08:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Får krysse fingerene for sanndrømming, Millen (hvis det var en jobb du ville ha, da).
Jeg skal pusle og jobbe litt hjemme i dag, før det blir hyttetur og bursdagsfeiring for en venn resten av helgen.
Postet 29-06-18 kl 09:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste dag før f for både meg og minstemann fra henholdsvis jobb og SFO. Satser på en rolig dag der jeg får avsluttet det meste jeg holder på med.
Postet 29-06-18 kl 09:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Her er det helgestemning, men fortsatt ei siste uke før jeg får gå helt i feriemodus.
Postet 29-06-18 kl 09:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Lillebror sover, jeg ser litt på tv og surfer litt. Ingen store planer for dagen, mulig jeg skal starte med den ferieryddingen jeg har tenkt å gjennomføre.
Postet 29-06-18 kl 09:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi bestemte i bilen på vei til jobb i dag at vi kaster litt om på ferieplaner og tar noen dager til uka. Det fine været skal holde seg i neste uke og vi MÅ bare benytte det. Siste del av ferien var jo uansett tenkt som hjemmeferie, så nå kommer den før vi reiser bort og ikke etter. Det er feriestille på jobb, så at vi endrer gjør ingenting. Jeg må inn på mandag for jeg har møter nesten hele dagen, men resten av uka tror jeg at jeg bare tar fri, rett og slett.
Postet 29-06-18 kl 09:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen.

F fra i dag. I kveld skal vi grille og så er helgen satt av til å vaske klær, brette å pakke. Neste uke drar vi på tur.
Postet 29-06-18 kl 09:54 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
28 grader på kontoret da jeg kom i dag. Litt bedre da jeg fikk opp vinduet og har gjennomtrekk ut i gangen. Må leve med malingslukt siden skolen pusses opp.
Postet 29-06-18 kl 09:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Igår var vi på en spennende tapasrestaurant her med utradisjonell tapas, mildt sagt. Men det var veldig godt og ungene spiste.
Idag: sløve ved bassenget.
Skal jobbe neste uke før det venter 3 uker til med ferie (heldigvis).
God fredag.
Postet 29-06-18 kl 10:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi overtok ny bolig i går. I dag har jeg flyttefri og skal skru IKEA-skap til den store gullmedaljen. Og kanskje male litt (mannen min mener at jeg ikke maler bra nok, så det er godt mulig at han ønsker å gjøre den jobben selv).

En litt annerledes dag for en kontorrotte som meg.
Postet 29-06-18 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Ingen F her, jeg er på kontoret med dalende motivasjon. Kidsa er fortsatt på camp granny, men huset er litt byggeplass for tiden, så jeg får ikke kost meg så mye som jeg hadde tenkt. Datenight i dag med mannen tror jeg. Må spise noe som ikke er grillet.
Postet 29-06-18 kl 10:09 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ni grader og regn. Hurra for sommeren, liksom. Men, jeg har strikketøy og te og kan vente med å male hus til i morgen.
Postet 29-06-18 kl 10:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
2 dager igjen til F.
I morgen vender vi østover til finværet igjen etter en jobbe-hjemme-uke på Vestlandet. Vi kommer tilbake om 3-4 uker, og da skal jeg ha ferie når jeg er her også. 4 1/2 uke ferie i år. Det er helt innafor.
Postet 29-06-18 kl 10:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Aldeles ikke F, men snarere en seig og småkjedelig artikkel å fagfellevurdere, pluss et par heller traurige telefoner å ta. Men det er nydelig sommervær med litt friskhet i lufta, og i ettermiddag skal vi ut på elva.
Postet 29-06-18 kl 11:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi cruiser rundt i eget fylke og koser oss. Fint teltvær om dagen, gode forhold i fjellet. Litt mye knott, men de bader vi vekk.
Postet 29-06-18 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Siste dag før F!
Postet 29-06-18 kl 11:27 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste dag før F her også, og merker at fokuset er i ferd med å forsvinne. Men litt oppsummering av kvartalet og noen referater å skrive, så skal jeg ut i solen og til og med på en liten takfest. Blir bra!
Postet 29-06-18 kl 13:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Hjemmekontor med sine fordeler og ulemper, siste dag før ferien. En liten presentasjon igjen, med litt småtteri, og så pakke og rydde.

Har snekker som dundrer og bråker, og en overnattende nevø som kom tuslende opp fra kjellerstua nå i sted. Og plutselig kom det en fremmed jente også tuslende der nede fra! De har fått kaffe og beskjed om hvor brødskuffen er.
Postet 29-06-18 kl 13:57 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har kontor-kontor, men er mutters alene i lokalet, noen har tatt ferie, andre er ute hos kunder, noen tok bare en tidlig helg. Men ikke jeg. Har fullt opp, og kunne nok ha jobbet døgnet rundt her også. Men det forventes ikke av noen parter, i motsetning til tidligere. Artig å jobbe et sted der det ikke renner inn epost gjennom helgen.
Postet 29-06-18 kl 14:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har F! Avsluttet dagen med å høre følgende samtale:
NAV-veileder: Hva er planene dine nå fremover?
Lærer som er på vei tilbake til jobb: Jeg skal nå ha ferie.
NAV-veileder: Skal du ha ferie?

Det var nesten så rektor foreslo at lærer kunne jobbe med oppussing nå i sommer.
Postet 29-06-18 kl 18:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no