Sv: Hvilke skoler man bør unngå
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Dette synes jeg er å sette ledelsen i en vanskelig situasjon. De mener jo selvfølgelig ikke at de er nazivennlige, selv om de har valgt en annen løsning enn hva du hadde gjort om du bestemte. Så hva skal de gjøre? Ut fra det du sier her må de enten fjerne URL-en (lenken er jo fjernet) eller fjerne din bruker. I siste tilfelle så har de jo gått med på beskyldningen om at de er nazivennlige, og det kan du nesten ikke forvente. Jeg mener at det ikke er riktig heller da, men det er jo en annen sak.
Det er du som må bestemme om dette gjør FP til et nazivennlig sted og så får du i så fall trekke deg ut selv, mener jeg. Jeg er som du sikkert vet hverken modde, admin eller har noe som helst innflytelse på ledelsen, men det er hva jeg synes.
Det er overhode ikke en vanskelig situasjon, jeg spør et enkelt spørsmål og det er følgende - tar FP ledelsen avstand fra spredning av nynazisitisk propaganda på nett? Eller er det tiltatt på FP å legge ut lenker til nynazistiske sider? Hvis siste er tilfelle vil jeg vite det eller om dette er en glipp. Jeg ønsker ikke å være medlem på et forum som tilater spredning av nynazisitsk propaganda. Jeg er helt sjokkert over at FP ledelsen har latt denne lenken ligge og håper bare det er en misforståelse.
|