Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?
Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.
Jeg vil heller bruke 2000 på en krukke som hudpleieren kjenner til, og kan mye om, enn 2000 på en krukke som hun kan lite om. Min hudpleier har kun to merker, Declor og Matis. + MD forresten. Det syns jeg er helt greit. Fordi de to damene kan sinnsykt mye om seriene. Og det er jo MANGE produkter i hver serie. Jeg har byttet flere ganger innad matis, fordi huden min har forandret seg. Går man til behandling innimellom er det jo lettere for hudpleieren å anbefale riktig - fordi hun kjenner huden din. Det noe annet når det kommer inn ei hvert 3 år som sier hun skal ha noe for tørr hud bare.
Ved å ha kommisjon og flere merker, forsvinner "tryggheten" min hvertfall. Da blir det fort "den er fin, men jeg vet ikke så mye om den". Og det kan jeg gå på et parfymeri for å høre..........
Hvis man har Decleor, Matis og MD, har man et godt utvalg, har man ikke?! Min erfaring er at de seriene er forskjellige, og da har man til manges behov. Tror ikke det er sånn at hudpleierne ikke har interesse eller evne til å sette seg inn i flere enn ett eller to merker om de tror det lønner seg. Vil tro kommisjon vil føre til at de får tettere oppfølging av leverandør også. Ville vært smart i alle fall. Jeg har funnet bra hudpleiere. De finnes, og det er sikkert mange av dem. Men det er dessverre dårlige utgaver også, det er de jeg snakker om.
|