Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passe på så han ikke blir homo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 14:59   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

SF: Du har kanskje et poeng. En del av jentene jeg så på som ganske guttete i oppveksten har bra betalte jobber nå. Selv har jeg relativt lang utdanning (5,5) år og tjener ikke spesielt bra, i forhold til dem, iallfall. Sånn går det når man tilbringer store deler av åttitallet i rosa Pocco-locco dress og med blå kajal...

Gud, rine - nå fikk jeg bilder i hodet av deg!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og hvor går da grensen? Hvor mye skal man måtte tåle bare fordi man kan komme ut sterk? Og hva med de som likevel ikke tåler, men som ender opp hengende i et rep eller som blodig søl 12 etasjer ned? Hva med de?

Tulling.

:rødprikker:

Det er et veldig vesentlig poeng, Sitron. Det er ikke til å stikke under en stol at unge homofile har en svært høy andel av vond statistikk. Ikke fordi legningen i seg selv skaper problemer for dem, men samfunnet rundt.

Likevel ser jeg på det om et av mine barn skulle være homofil som et problem på linje med om han skulle være veldig nærsynt. Det er jo synd, men det er ikke verdens undergang. Synd fordi det medfører litt trøbbel som andre ikke har, men ikke verdens undergang fordi det rett og slett ikke er noen big deal i seg selv.

Jeg tror nemlig ikke de unge homofile som ender med å ta livet av seg i hovedsak kommer fra familier som synes homofili er nada problem. Her hos oss har vi min gode, homofile venn som ungene har visst siden de var bittesmå at forelsker seg i menn. Det er rett og slett ikke noe rart.

Så kan de komme ut i samfunnet da - og der treffer de jo garantert idioter med holdninger. Men da får jeg lære dem å takle det så godt jeg kan. Og de som ikke er til å takle får heller mor banke dritten ut av selv.

Det ordner seg.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.