Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passe på så han ikke blir homo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 14:59   #121
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

SF: Du har kanskje et poeng. En del av jentene jeg så på som ganske guttete i oppveksten har bra betalte jobber nå. Selv har jeg relativt lang utdanning (5,5) år og tjener ikke spesielt bra, i forhold til dem, iallfall. Sånn går det når man tilbringer store deler av åttitallet i rosa Pocco-locco dress og med blå kajal...

Gud, rine - nå fikk jeg bilder i hodet av deg!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og hvor går da grensen? Hvor mye skal man måtte tåle bare fordi man kan komme ut sterk? Og hva med de som likevel ikke tåler, men som ender opp hengende i et rep eller som blodig søl 12 etasjer ned? Hva med de?

Tulling.

:rødprikker:

Det er et veldig vesentlig poeng, Sitron. Det er ikke til å stikke under en stol at unge homofile har en svært høy andel av vond statistikk. Ikke fordi legningen i seg selv skaper problemer for dem, men samfunnet rundt.

Likevel ser jeg på det om et av mine barn skulle være homofil som et problem på linje med om han skulle være veldig nærsynt. Det er jo synd, men det er ikke verdens undergang. Synd fordi det medfører litt trøbbel som andre ikke har, men ikke verdens undergang fordi det rett og slett ikke er noen big deal i seg selv.

Jeg tror nemlig ikke de unge homofile som ender med å ta livet av seg i hovedsak kommer fra familier som synes homofili er nada problem. Her hos oss har vi min gode, homofile venn som ungene har visst siden de var bittesmå at forelsker seg i menn. Det er rett og slett ikke noe rart.

Så kan de komme ut i samfunnet da - og der treffer de jo garantert idioter med holdninger. Men da får jeg lære dem å takle det så godt jeg kan. Og de som ikke er til å takle får heller mor banke dritten ut av selv.

Det ordner seg.

Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 15:17   #122
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er mest interessert i å gi mine barn et stort register å spille på når det gjelder kjønnsidentitet. Det tror jeg er sunt og bra, både for dem og for de de skal omgi seg med i framtida.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du ganske enkelt at du ikke vil at ungene skal havne i sånne trange "slik er jenter, og slik kan ikke jenter være"-båser? I så fall er vi på linje. Eller mener du noe mer fancy som jeg ikke skjønner?

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 15:40   #123
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er et veldig vesentlig poeng, Sitron. Det er ikke til å stikke under en stol at unge homofile har en svært høy andel av vond statistikk. Ikke fordi legningen i seg selv skaper problemer for dem, men samfunnet rundt.

Og det er ikke nødvendigvis de som kommer med sjikanerende utrop eller som banker en opp, som er verstingene. Det er kanskje holdninger som dine, som ikke på noen måte er ondsinnet ment, men som likevel skiller seg ut ved at de bidrar med å opprettholde "de" og "oss". Ønsker vi å viske ut forskjellene og leve i et samfunn uten frykt for forskjeller, må vi nesten begynne med oss selv. Jeg ser virkelig ikke poenget med å frykte homofili, og med mindre man kan se inn i fremtiden, er statistikker og tall uvesentlige i denne sammenhengen.

Gammel 07-02-10, 15:58   #124
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holdninger som Smilefjes sine? Forklar.

Gammel 07-02-10, 16:07   #125
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Og det er ikke nødvendigvis de som kommer med sjikanerende utrop eller som banker en opp, som er verstingene. Det er kanskje holdninger som dine, som ikke på noen måte er ondsinnet ment, men som likevel skiller seg ut ved at de bidrar med å opprettholde "de" og "oss". Ønsker vi å viske ut forskjellene og leve i et samfunn uten frykt for forskjeller, må vi nesten begynne med oss selv. Jeg ser virkelig ikke poenget med å frykte homofili, og med mindre man kan se inn i fremtiden, er statistikker og tall uvesentlige i denne sammenhengen.

Holdninger som mine?
Hvilke holdninger er det du tillegger meg nå, egentlig?

Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 16:42   #126
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SF

Likevel ser jeg på det om et av mine barn skulle være homofil som et problem på linje med om han skulle være veldig nærsynt. Det er jo synd, men det er ikke verdens undergang.

Som jeg nevnte i forrige innlegg er det kanskje ikke de ekstreme man vil definere som verst, men de med hverdagsholdninger om at homofili er noe å frykte.

Gammel 07-02-10, 17:13   #127
Slettet bruker
Passiv

Standard

Som jeg nevnte i forrige innlegg er det kanskje ikke de ekstreme man vil definere som verst, men de med hverdagsholdninger om at homofili er noe å frykte.

Ah. Jeg har formulert meg svakt. Det gikk an å misforstå den der hvis man veldig gjerne ville. Synd som i at da må han muligens gjennom en og annen kjip dust der ute i verden med attitudes. Noe jeg vurderer til ikke å være noe større problem enn om han måtte brukt briller eller linser. Jeg har ikke det aller, aller, aller minste problem med homofili. Jeg har igrunnen aldri skjønt at det er så big deal hvem folk er glade i. Jeg synes vi burde brukt mer energi på de som ikke er glade i noen og bare sinte hele tiden.

Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:07   #128
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Gud, rine - nå fikk jeg bilder i hodet av deg!

Jeg bruker det ikke nå lenger.

Homofili er ikke noe å frykte, men jeg har vanskelig for å skjønne de som sier at det er knekkende likegyldig om barna blir homofile eller ei. Grunnen til at man "frykter" homofile barn er jo at homofili ennå ikke er fullt ut akseptert på alle områder i samfunnet og at man derfor er redd for at barna skal få et vanskeligere liv. Likevel ser jeg poenget ditt med at alle må endre tankegang for at det skal bli mer akseptert og for at homofile skal bli helt likestilte med heterofile.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:28   #129
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tomias, her.

Well spoken!
Noe av det minst sjarmerende som finnes er vel mennesker som nesten ikke har møtt motgang her i verden?

Nesten like lite sjarmerende som folk som lirer av seg slikt.
Når du forenkler det jeg har vært igjennom på den måten så får jeg i grunn bare lyst til å sparke deg. Hardt.

Hvis du anser dysleksi og kjærlighetssorg som "en god del motgang" da har du virkelig ikke møtt på mye motgang. (note: jeg er fullstendig klar over hvor ødeleggende dysleksi og kjærlighetssorg kan føles og være, men det kan rett og slett ikke kalles "en god del motgang".)

Gammel 07-02-10, 20:49   #130
tomias
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2009
tomias har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Nesten like lite sjarmerende som folk som lirer av seg slikt.
Når du forenkler det jeg har vært igjennom på den måten så får jeg i grunn bare lyst til å sparke deg. Hardt.

Hvis du anser dysleksi og kjærlighetssorg som "en god del motgang" da har du virkelig ikke møtt på mye motgang. (note: jeg er fullstendig klar over hvor ødeleggende dysleksi og kjærlighetssorg kan føles og være, men det kan rett og slett ikke kalles "en god del motgang".)

Ikke spark!

Jeg mente slett ikke å forenkle den motgangen noen har møtt og parallelen til dysleksi og nærsynhet og kjærlighetssorg og gudene vet hva var det ikke jeg som dro, jeg spilte bare videre på den ballen hvor sammenligningen ble dratt. Det var kanskje dårlig formulert og ble litt flåsete.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg virkelig ikke har noen preferanse for hvilken seksualitet mine barn skulle vise seg å ha. Jeg håper samfunnet vårt har kommet enda lenger hva toleranse og nestekjærlighet angår innen det blir tid for mine barn å finne ut av sin seksualitet. Samtidig tror jeg nok at de aller fleste som gjennomgår store kriser rundt egen identitet er de som møter lite støtte og forståelse hos sine nærmeste og det vet jeg ikke vil være et problem hos oss. Og så tenker jeg at vi mennesker (til en viss grad) har godt av motgang og undrer meg litt over hvordan folk her inne synes å ønske at barna sine ikke skal måtte møte motgang av noe slag?

Jeg håper selvfølgelig at barna mine skal slippe virkelig store og ødeleggende ting som feks voldtekt (etc etc), det er jo ingen av oss som vil at barna våre skal bli utsatt for slikt. Men jeg klarer liksom å ikke å se homofili som en av de tingene jeg virkelig ikke ønsker at barna mine skal måtte handskes med.

tomias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:51   #131
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis ingen hater meg lengre så trenger jeg jo egentlig ikke være her i det hele tatt, for da er grunnlaget for min eksistens forsvunnet.

Jeg kan hate deg litt, om jeg må.

()

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:00   #132
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Skal innrømme at om barna min blir homofile står laaaangt nede på lista over ting jeg bekymrer meg for. Hvilken legning de har spiller ingen rolle for meg og jeg tror nok det blir lettere for våre barn å være homofile enn det var da vi vokste opp. Har mange homofile venner som ikke har hatt noe problemer med det samtidig som jeg har sett gode venner slite voldsomt med det. Men dette gjelder jo mange andre ting også.

Jeg skjønner ikke helt hvem dere omgås dere som møter slike holdninger hele tiden? Jeg møter det svært sjelden. (selv om jeg så klart vet at det eksisterer ). Jeg sier alltid klart i fra ved slike utsagn. Ikke det at det er noe vits i å diskutere, men man bør si ifra at det ikke er greit.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:04   #133
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er det virkelig revnende likegyldig om ungene er heterofile eller homofile, brune eller hvite, nærsynt eller fjernsynt eller vidsynt. Bekymret kommer jeg til å være for dem av mange slags grunner uansett. Kjøtt og blod-elementet er meg også knekkende likegyldig.

Gammel 07-02-10, 21:56   #134
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Homofili er ikke noe å frykte, men jeg har vanskelig for å skjønne de som sier at det er knekkende likegyldig om barna blir homofile eller ei. Grunnen til at man "frykter" homofile barn er jo at homofili ennå ikke er fullt ut akseptert på alle områder i samfunnet og at man derfor er redd for at barna skal få et vanskeligere liv. Likevel ser jeg poenget ditt med at alle må endre tankegang for at det skal bli mer akseptert og for at homofile skal bli helt likestilte med heterofile.

Ja til det siste. Jeg frykter på ingen måte barnets legning, og vil som nolo sier garantert ha mine bekymringer okke som. Jeg kjenner at det blir veldig feil for meg å basere min holdning til en seksuell legning på frykt for hva nabokjerringa kommer til å tenke om saken.

Gammel 07-02-10, 22:01   #135
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg vet at jeg nevnte blant annet disse to elementene, men jeg kalte det ikke "en god del motgang", og synes ikke det er det heller. På samme måte som jeg heller ikke synes homofili er noen voldsom big deal - og for meg personlig tilhører heller ikke aborter, utredning eller behandling for UFB noe jeg klassifiserer som alvorlig motgang (men her er jo variasjonene store - både ift tidsaspekt, barn fra før, antall forsøk etc, så dette vil oppleves ulikt for folk). Men det er klart at man kan ønske seg det lettest mulig på absolutt alle måter for sine barn likevel. Uansett vil noe motgang dukke opp, det er ikke akkurat noe jeg ville fryktet.

Jeg er enig med Skremmern i at det er mye man kan gå rundt og frykte for sine barn, av ulik alvorlighetsgrad, og det blir vanskelig å tenke på alt og ikke minst klassifisere det. Likevel synes jeg det blir for dumt hvis det ikke skal være lov å ønske for sine barn at de slipper å oppleve spesielle problemer på sin vei.

Sist redigert av apan : 07-02-10 kl 22:12.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 22:25   #136
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så et program med John Barrowman der han reiste rundt og prøvde å identifisere. Eneste jeg tror de kom frem til var at det er større sannsynlighet for at sønn nummer 3+ blir homofil enn de foran.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 22:27   #137
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja til det siste. Jeg frykter på ingen måte barnets legning, og vil som nolo sier garantert ha mine bekymringer okke som. Jeg kjenner at det blir veldig feil for meg å basere min holdning til en seksuell legning på frykt for hva nabokjerringa kommer til å tenke om saken.

Det er vel ingen som sier dette. Folk leser virkelig ting ut av proporsjoner her.

Gammel 08-02-10, 11:26   #138
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Men hva sier dere, da. Frykter dere ekstremister som banker opp folk med feil legning, eller rett og slett hvermannsens holdninger om hva som er riktig og galt? I så fall blir mine betrakninger veldig på kornet.

Gammel 08-02-10, 11:45   #139
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva sier dere, da. Frykter dere ekstremister som banker opp folk med feil legning, eller rett og slett hvermannsens holdninger om hva som er riktig og galt? I så fall blir mine betrakninger veldig på kornet.

Nå skal ikke jeg uttale meg for smilefjes eller Sitron, men om sønnen min viser seg å være homofil, så hadde jeg jo tenkt at det kunne gitt ham en del ekstra utfordringer i forhold til å finne venner, finne kjæreste, hvor han vil bosette seg etc. Jeg synes det er feil og urettferdig at det er slik, men må jo likevel forholde meg til det.

Statistikken viser jo at unge homofile har en risiko for å utvikle depresjoner og ha det vanskelig, og jeg tror jo at langt på vei hjelper det med foreldre som støtter den unge. Men at ungdomsårene er lettere som heterofil enn som homofil er vel ikke noe å krangle på, det er vel nokså velkjent. Og ungdomsårene kan være vanskelige nok uansett de.

Gammel 08-02-10, 12:23   #140
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at jeg har gutter, ville det mest sannsynlig bli snakk om adopsjon, tipper jeg.

Norske homofile kan i praksis ikke adoptere barn. Sånn siden ingen andre hadde kommentert akkurat den biten.

Jeg ønsker egentlig bare at du svarer meg, dønn ærlig, på ett spørsmål:
Ville det vært hipp som happ for deg personlig om ditt barn ble adoptert eller ble til ved ved assistert befruktning. For du hadde også valget, ikke sant? Hva gjorde at du landet på IVF før adopsjon? Jeg tror nemlig at du også først ønsket å prøve å få et barn som var ditt eget "kjøtt og blod", (jeg går ut fra at det er begrepet i seg selv du blir støtt over, men egentlig snakker vi bare om potato-potato) og jeg kan ikke se noen forskjell whatsoever i at jeg sier at jeg som bestemor ville foretrukket det samme.

Her må det visst også presiseres litt: Det er ikke så enkelt å adoptere. Det er derfor fullstendig rasjonelt å velge assistert befruktning fremfor adopsjon, uten at det trenger å henge på "kjøtt og blod"-knaggen din. (Selv om mange også føler det slik, såklart, men det kan man ikke konkludere med ut fra vissheten om at det ble valgt assistert befruktning. Jeg valgte ikke kjøtt og blod-barn, selv om vi kunne det, så jeg er et levende bevis på at man ikke MÅ føle det slik. : presiserer enda litt til : )

Jeg sier ikke dette fordi jeg har såre tær altså, kun som folkeopplysning.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.