Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reality check - køkultur

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Køkultur
En kan stå i køen, så kommer resten når den ene er fremst. 16 20,78%
En står i kø og bytter med en som kommer senere. 14 18,18%
Hver og en må stå i kø for seg selv 42 54,55%
Kø er bare tull, den største kommer først 5 6,49%
Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-10, 09:28   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reality check - køkultur

Jeg har pushet køkultur på begge mine helt fra de ble født, omtrent. Eldste har alltid vært flink til å stå i kø fordi jeg har vært VELDIG ivrig på at hun skal lære dette. Det eneste dumme er at ikke alle foreldre synes det er så viktig å lære ungene dette (jeg vet selvsagt at det finnes unntak, barn med diagnoser osv), så eldste har jo blitt forbigått og dyttet og gudene vet hva ganske ofte. Men da roper hun ganske høyt at det IKKE er lov.
Minsten er ganske liten enda, men jeg tolererer ikke sniking uansett alder. Vi skal til Kongeparken neste helg og i Tusenfryd i juli, og da får vi se hvordan det går med ham. En av oss voksne står jo uansett i køen med ham.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.