Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henter du barna i tide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 09:17   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

De kunne godt hatt undersøkt dette litt nærmere, hva barn egentlig føler om dette. Og om det gir utslag for noe senere i livet. Min erfaring med det jeg kjenner til er at de savner foreldrene noe veldig når alle ungene er dratt. Skal ikke si så mye mer enn det, men det tar på ungene (e) å alltid være sist. Dette kan nok ikke vi fortelle foreldre heller, eller bør vi kunne få lov til det?

Jeg vet ikke om de har så vondt av lange dager i barnehagen. Min kommer når det åpner (7.30), og hentes et kvarter før stengetid (litt tidligere nå som det er skoleferie og lite trafikk). Hun er alltid en av de siste som hentes, noen ganger den aller siste. Jeg har aldri opplevd at hun har stått å trippet ved porten og ventet på mamma, hun koser seg på en huske eller eller leser bok med den ansatte som er igjen. Jeg hadde nok blitt ganske sint hvis en av de ansatte ba meg hente tidligere fordi de syns så synd på henne, og spesiellt fordi jeg vet at når siste barn har gått, går de ansatte hjem. I går var jeg f.eks den siste som hentet kl 16.20, og den ansatte gikk hjem samtidig med oss - selvom barnehagen har åpent til 17.

Jeg henter aldri etter 5 - har heldigvis mulighet til å gå tidligere fra jobb hvis det er stort snøfall eller noe annet som tilsier at jeg ikke rekker det, men jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg har en helt vanlig 8-4 jobb.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.