Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken regjeringskonstellasjon tror du vi ender opp med?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 14:25   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken regjeringskonstellasjon tror du vi ender opp med?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er også opptatt av landbruket. Det er en viktig primærnæring i Norge, både i forhold til antall sysselsatte, men også fordi vi skal fortsette å produsere mat i Norge. I tillegg er det stort potensial for næringsutvikling videre, på samme måte som i skog. Det er for meg et paradoks å snakke om utvikling av grønn, bærekraftig økonomi i Norge uten også å snakke om landbruk og skogbruk. Så jeg heier på Venstre, den grønne stemmen må høres nå.

Nå er ikke Venstre noe særlig for norsk landbruk.
De skal vel bla være med å redusere ostetollen igjen i oktober.
Noe som betyr veldig lite for folk flest, og veldig mye for noen få.
Og det blir altså ikke billigere oster og flere nisjeoster av å redusere ostetollen. Det blir mere importost i industrien og litt mer penger i lomma på Reitan.

Men ellers er vi enige og jeg er gledelig overrasket for å prøve å snakke landbruk på FP er som å snakke til døve ører.
En skulle tro det var noe annet en mat folk spiste til frokost, lunsj, middag og kvelds.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.