Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns du at FrP er et rasistisk parti?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Syns du at FrP er et rasistisk parti?
Ja! 83 40,69%
På grensen 78 38,24%
Nei 41 20,10%
Mener ikke noe 2 0,98%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-13, 17:25   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du at FrP er et rasistisk parti?

Jeg er så enig i det du skriver, Meissa! Flotte innlegg! Og så anser jeg det som problematisk at de eneste tiltakene "folk flest" hører, er de Frp spyr ut i media. Arbeidepartiet har sagt tydelig ifra om at noe må gjøres, og det har de gjort ved mange anledninger og det overrasker meg at du, Milfrid, ikke har fått med deg noen av punktene i Meissas innlegg.

Jeg synes utsagnene til flere Frp-politikere nettopp går på rase og overlegenhet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.