Sv: Hvilke skoler man bør unngå
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Lenken ligger ikke åpent. Url-teksten ligger åpent. Det eneste andre alternativet, slik ledelsen ser det, er å slette hele tråden, da å slette hele url-teksten vil føre til at lenken sendes videre som prikk og det vil gi dette stedet fin-fin statistikk i forhold til FP. Og siden terskelen for å slette tråder her på FP er rimelig høy, har vi valgt å la tråden ligge.
Jeg synes dette er et greit svar, selv om jeg ikke er enig i konklusjonen. Jeg synes lenken kunne erstattes med f.eks. "Lenken er fjernet pga rasistisk innhold på ekstern nettside". Jeg tror de færreste ville be denne HansKristian om opprinnelig lenke pr prikk hvis man la ut en sånn kommentar. Og hvis noen uoppfordret får en prikk fra han med lenken etter å ha vært innom denne diskusjonen, vil de da vel ikke trykke på den...
En annen ting jeg har tenkt på er at hI vil se noen av innleggene i denne debatten som delvis støtte til sine forvirrede synspunkter, og det er vel også det han er ute etter, i tillegg til å spre syk propaganda.
Jeg synes det er synd at du melder deg ut av FP, Lisa, selv om jeg ikke er enig i all argumentasjonen din i denne tråden. FP skal ha rom for såpass uenighet! Lenker til rasistiske nettsider derimot...
Tastaturet mitt streiker - jeg har mistet stor h, utropstegn, parantes osv. Argh...!