Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp vil sette begrensinger for kontantstøtten

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-08, 11:51   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frp vil sette begrensinger for kontantstøtten

Jeg kjenner ikke til hvor flinke man er til å fange opp barn på helsestasjonen, men både omsorgsvikt av norske og innvandrere bør jo kunne fanges opp der, samt behov for barnehage for de med språkproblemer. Norske skoler har såpass store problemer med dette enkelte steder at man ikke kan ignorere problemet, det går utover andre elever også.
Jeg er skeptisk til spesialordninger i alle mulige fasonger, det er utrolig dyrt for samfunnet å finansiere, og det vil alltid falle skeivt ut for noen.
Jeg forstår at det virker diskriminerende med krav til noen når det gjelder kontantstøtte, og det kan være vanskelig å gruppere dette rettferdig. Men at man ser på problemet og prøver å finne en løsning bør være opplagt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.