Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syvåring brøt seg inn i dyrehage

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 23:42   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syvåring brøt seg inn i dyrehage

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Siden du siterer meg, mener du da at jeg sier det er noe feil på barnet?

Siden jeg sa i et innlegg at dette er noe et normalt barn kan gjøre og Iset sa at hun var uenig og du skrev at du var enig med Iset, så tolket jeg det som at du mente at dette ikke er noe et normalt barn kan gjøre, ja. Om det var feil så beklager jeg det.

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg sa kun at det han gjorde var drøyt og ikke er innenfor "noe barn bare gjør". Da mener jeg at det ikke er normalt at barn slår ihjel dyr og gir det som mat til andre dyr.

Du mente "normalt" som i "vanlig"? Det er det vel åpenbart at det ikke er all den tid at det har skjedd på den andre siden av kloden og man får vite det her.

Generelt:
Jeg er faktisk overrasket over at den damegjengen som har skrevet i tråden her, som jeg anser for å være svært gjennomtenkte og empatiske, at noen av dem (om jeg har forstått det riktig) faktisk mener at et barn på syv år må være sykt for å gjøre dette. Man vet ikke en gang om dette barnet har gjort noe lignende før, om det gjentakende har problemer med å vise empati (og mange helt normale syvåringer har fortsatt problemer med dette) eller hva årsaken var.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.