|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Skal barnet delta i julegudstjeneste i regi av skole eller barnehage? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
159 | 76,08% |
Nei |
27 | 12,92% |
Vet ikke |
3 | 1,44% |
Annet |
20 | 9,57% |
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Å bruke skolen da vi vokste opp som norm blir ikke helt riktig, det er mye som har skjedd i skolen siden den gang. Sånn var det jo på skolen da jeg vokste opp også. Jeg tror normen er litt annerledes i dag. Selv om det fortsatt forekommer, så tror jeg ikke normalen er å "lese litt eller tegne på tavla eller noe".
![]() |
#2 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Jeg brukte det ikke som en norm, jeg skrev i siste setningen at det var sånn det var DA. Selv har jeg ikke skolebarn, så jeg vet ikke. Jeg håper det har skjedd mye siden den gang som du sier, og venter på å få se det i praksis om noen år når storebro skal på skolen.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?I vår barnehage har vi ikke noe spesielt opplegg. De som ikke skal være med er på besøk på ei anna avdeling. Alle avdelingene drar ikke samme dag, og småbarnsavdelinga drar ikke i det hele tatt.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg ser på det som en selvfølge at Poden skal være med i kirka når barnehagen skal dit. Jeg vet ikke helt hva det skulle vært som skjer i regi av barnehagen som ikke hadde vært ok å sende Poden på.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Annet.
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Storebror på 12 vil absolutt ikke i kirken, mens mellomsøster gjerne går i kirken. Lillesøsters barnehage har ikke noen avslutning i kirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Barnehagen vår arrangerte tur til kirken for halvannen uke siden ja. Sist redigert av Maia : 12-12-08 kl 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Vår barnehage går ikke i kirken. Hvis de hadde gjort det, så hadde jeg ikke hatt betenkligheter med å sende snupp avgårde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Store har selv valgt å gå i kirka . Bhg går ikke . Men hadde de så hadde minien vært med . Hun har allerede et tempel besøk bak seg i høst . |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja, han skal i kirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja.
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Elias sin bhg går ikke i kirken til jul,men hadde de gått så skulle han få vært med |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glad og fornøyd!
![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja, selvfølgelig skal de delta i julegudstjenesten! Det er en fin og tradisjonell avslutning på skolehalvåret, og de har ikke vondt av det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Dårlig husmor
|
Jeg ser at du har lite tiltro til kristne foreldre, som skolebyråden i Bergen Thomas Moltu fra KrF. Det var en skole i byen som hadde bestemt seg for å ikke ha gudstjeneste i år fordi de ønsket å heller fokusere på det som er samlende enn det som er splittende. Moltu uttalte at det var synd at de ville nekte barn å gå i kirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Storesøster på 3,5 hadde det veldig gøy på julegudstjenesten med barnehagen og kunne stolt fortelle at hun hadde fått spille gjeter i julespillet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|