Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 16:13   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Nei, jeg har ikke lest den. Men du skjønner at dette ikke er en dokumentar, men en politisk bok, ikke sant? Det betyr at innholdet er farget av forfatterens oppfatninger. Ut i fra omtalen så handler det om Norges mest "usympatiske parti" eller noe i den dur. Denne boken "dokumenterer" derfor ingenting annet enn forfatterens synspunkt.

Boka er ikke et angrep på Frp, snarere et angrep på Ap synes jeg. Selvsagt er det en politisk bok. Hvordan kan du skrive at boka ikke dokumenterer noe annet enn forfatterens synspunkt når du ikke har lest den? Boka baserer seg så vidt jeg fikk med meg på statistikk og fakta, ikke synsing. Med mindre forfatteren tukler med tallene, så er det også en bok med mye faktainformasjon.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Greia er at svært mange i denne tråden og alle andre tråder som omhandler politikk på den norske høyresiden ikke tar fem øre for å snakke svært nedstettende om medlemmer av FrP, for ikke å snakke om velgerne.

Denne oppfatningen deler ikke jeg. Det er kritikk av Frp, ikke høyresiden i norsk politikk. Min oppfattelse er at både høyresiden og venstresiden kritiserer Frp for deres politikk, også her på FP. Jeg ser ikke på Frp som et ordinært høyreparti. For meg er det brunt og i en egen klasse når det gjelder økonomisk politikk, men også verdipolitikk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.