Sv: Skal man ta hensyn til alle allergikere?
Opprinnelig lagt inn av Tito, her.
Hvor mange kan ærlig si at de fra dette øyeblikk aldri skal bruke shampoo, balsam, kroppskrem, deo, hårspray eller andre stylingprodukter, eller rene parfymer når de går ut av hjemmet sitt? Dere er raske med å kalle meg for egoistisk fordi jeg innrømmer at jeg kommer til å fortsette å bruke det, men jeg lurer nå på om jeg er en av de få som er ærlige her.
Jeg bruker aldri parfyme, og har ikke gjort det på seks år. Jeg bruker også utelukkende parfymefri produkter til kroppen (unntaket er vel shampo og balsam, jeg har ikke funnet noe tilsvarende på f.eks. helsekosten eller apoteket for min tørre hodebunn ).
Når det er sagt, synes jeg virkelig ikke at Tito fremstår som egoistisk, ei heller måper jeg av det hun skriver. Hun tar hensyn, ja, og er villig til å ta hensyn når hun blir gjort oppmerksom på noe, også etter å ha lest denne tråden (f.eks. kutte parfyme på fly). Men at hun beholder enkelte av vanene sine selv etter denne tråden er vel bare forståelig. Det kommer jeg også til å gjøre (som å fortsette med Head and Shoulder).
|