Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aleneforeldre og foreldremøter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 23:43   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

rine, jeg tror vel kanskje jeg ble noget oppgitt over din iver etter å presisere noe som alle vet. Ja. Man bør ha et nettverk. Det er ikke noe poeng i å pese om det, for det VET man at er en god idé. Og så kan det være en idé å tenke etter bare en gang til, "hey, hva er det jeg har tenkt til å skrive nå, har jeg virkelig tenkt å pese aleneforeldre på at de skal skaffe seg et nettverk så de kan få barnevakt for å komme på foreldremøter? Er det nå egentlig veldig gjennomtenkt? Har jeg reflektert veldig mye over hvordan den situasjonen er nå? Fremstår jeg som tankeløs og lite empatisk nå?", så kanskje man unngår det siste der. Å fremstå som tankeløs og lite empatisk.

Jeg har sagt mange ganger at jeg er klar over at ikke alle får det til. For meg hadde det holdt lenge å skrive det en gang, grunnen til at jeg "peser" om det, er at veldig (skremmende mange) tydeligvis ikke har forstått at dette var en generell kommentar, ikke er grovt personangrep på hvemdetnåemåttevære her inne. Har forresten ikke sagt at det er viktig med nettverk pga av foreldremøtene (jeg synes virkelig ikke det er den viktigste grunnen)- så det hadde vært utrolig mye enklere hvis folk kunne forholdt seg til det jeg faktisk skrev, ikke lest 10.000 andre ting mellom linjene. : oppgitt: Jeg synes ikke jeg har fremstått som veldig lite sympatisk i denne tråden, men jeg har jo heller ikke et objektivt syn på saken....

Og en annen ting: (Ikke spes. til aC: ) Er det virkelig forventet at man skal kjenne bakgrunnen til alle her inne før man skriver noe? For å unngå å tråkke noen på tærne, mener jeg? Jeg vil tro det er fint lite man kan skrive hvis man er nødt til å kjenne hele bakgrunnshistorien til alle medlemmene før man poster. Når jeg får tilbakemeldinger à la: "Dette burde du visst," blir jeg litt , rett og slett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.