Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aleneforeldre og foreldremøter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 17:56   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Djeez....
Skal jeg ta det igjen? Virkelig? At jeg har påpekt at det er viktig med nettverk, er ikke det samme som at jeg har kritisert alle de som har en god grunn til ikke å ha det, og som virkelig har prøvd. Mams: For fjortende gang: Jeg har heller A L D R I sagt at det er pga foreldremøtene nettverk er viktig... De fleste er vel i stand til å lese et referat, selv om noe sier meg at en del på FP har dårlige evner når det gjelder å få med seg essensen i en tekst. (Dere to jeg har quotet f.eks + en del andre.)

Altså unnskyld meg, jeg svarte deg på et spørsmål som du selv stillte, og fordi jeg gjorde det (og fjaset litt med svaret) er jeg altså ute av stand til å få med meg essensen i det som skrives. I det som er uthevet så er det jo direkte angrep på blant annet meg.
Konstruktivt rine, virkelig, jeg tenker du scorer masse på å drive på slik.

Når så mange forskjellige mennesker reagerer på et utsagn du kommer med, tror du ikke at det kan være en mulighet for at det er du som har problemer med å formulere det du mener?
Og nei, jeg drar ikke med meg gruff fra tidligere tråder om jeg var en av dem du siktet til. Jeg tror ikke jeg har diskutert så veldig med deg i det hele tatt når jeg tenker meg om.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.