Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Djeez....
Skal jeg ta det igjen? Virkelig? At jeg har påpekt at det er viktig med nettverk, er ikke det samme som at jeg har kritisert alle de som har en god grunn til ikke å ha det, og som virkelig har prøvd. Mams: For fjortende gang: Jeg har heller A L D R I sagt at det er pga foreldremøtene nettverk er viktig... De fleste er vel i stand til å lese et referat, selv om noe sier meg at en del på FP har dårlige evner når det gjelder å få med seg essensen i en tekst. (Dere to jeg har quotet f.eks + en del andre.)
Altså unnskyld meg, jeg svarte deg på et spørsmål som du selv stillte, og fordi jeg gjorde det (og fjaset litt med svaret) er jeg altså ute av stand til å få med meg essensen i det som skrives. I det som er uthevet så er det jo direkte angrep på blant annet meg.
Konstruktivt rine, virkelig, jeg tenker du scorer masse på å drive på slik.
Når så mange forskjellige mennesker reagerer på et utsagn du kommer med, tror du ikke at det kan være en mulighet for at det er du som har problemer med å formulere det du mener?
Og nei, jeg drar ikke med meg gruff fra tidligere tråder om jeg var en av dem du siktet til. Jeg tror ikke jeg har diskutert så veldig med deg i det hele tatt når jeg tenker meg om.