Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passe på så han ikke blir homo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 17:53   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Jeg vet at jeg er godtroende. Men det har skjedd utrolig mye som bedrer forholdene for de homofile de siste 10-årene. Jeg tror at det kommer til å bli mer og mer vanlig å akseptere homofili som en normal tilstand. Derfor har jeg et håp om at det skal være greit for ungene mine hvis det viser seg at de er homofile.

Det som er helt sikkert er at vi kommer til å synes det er helt greit, og de eventuelle bekymringene det medfører utelukkende er på holdningene de møter (og som jeg håper er langt mindre). Vi har vel alle vårt som vi sliter med, uansett legning.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.