Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kokaintiltalt rømte

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-10, 22:45   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokaintiltalt rømte

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hæ? Dette er ikke som å ta straffen for å ha stjålet i en butikk sammen med andre. Det er snakk om grusomme soningsforhold, landet sliter med korrupsjon og whatnot.

Det burde hun/de satt av en liten stund til å tenke over før de fyllte bagen med kokain.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg hadde selvsagt stukket av selv og ikke hadde jeg reist tilbake igjen. Ville dere gjort det? Virkelig? Reist tilbake og sonet 20-30 år under Bolivianske forhold? Tull.

Selvfølgelig ikke.

Jeg klarer ikke å opparbeide den helt store sympatien for verken disse jentene eller Kongogutta. Klart det er tragiske soningsforhold i disse landene, men når de har valgt å begå en kriminell handling i landet, får man vel gå ut fra at de har tatt med risken for at de faktisk kan bli tatt og dermed bli nødt til å sone.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.