|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
New in here
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Mjøsa
![]() |
Sv: Ta ungene ut fra skolen pga. sydentur?
De oppgavene er det læreren selv som sender med, og jeg har ikke hørt at det har vært noe problem for dem jeg kjenner som tok med barna på ferie midt i året. Bare hyggelige tilbakemeldinger og lykkeønskninger har det vært fra den kanten |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Jeg sier også bare god reise og smiler hyggelig! Men jeg får mye ekstraarbeid av det likevel. Så om man absolutt må reise (forstår det), foreslår jeg faktisk at man selv tar ansvar for å lage arbeidet som skal gjøres i perioden man er borte.
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nettopp her problemet ligger synes jeg. At det i økende grad ser ut til at folk synes det er greit å ta ungene ut av skolen fordi de kan få billigere ferier.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 14-09-11 kl 18:32. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Jeg er enig, men som Rine har jeg gitt opp å irritere meg eller engasjere meg. Jeg synes bare det er hårreisende, rett og slett. Det er ingen menneskerett å dra til syden. Unntak er selvsagt der det er spesielle helsemessige hensyn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det jeg mener, det er ingen som gjør sånt. Jeg ville ikke gjort det selv engang. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Nei, jeg er enig. Selvsagt sitter man ikke inne i 6 timer og gjør skolearbeid når det er 40 grader ute og man er på ferie. Men det betyr også at det er umulig å dekke opp, som du nevner. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|