|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir neste instans?Så hyacint du mener at både barnehagen, skolen og SFO faktisk har vært på jobb og planlagt idag? Kan fortelle at det ikke var en eneste bil på noen av parkeringsplassene hverken når vi dro hjemmefra eller kom hjem igjen. Så jeg regner med at det avspaseres idag, noe som forsåvidt er de det gjelder vel undt.
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva blir neste instans?
Jeg mener ikke en drit om hva andre gjør, for det aner jeg virkelig ikke. Jeg var på jobb (dvs er sykmeldt), mannen var på jobb (han jobber i skolen) og ungene mine var på skolen i dag. Ingen hadde fri her. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Hos oss er det 5 dager som er felles for alle (stor kommune). 2 av disse er plassert i semesterstart. Øvrige er på inneklemte dager, eller inntil ferie. Disse er jeg relativt sikker på at fungerer som avspasering for kveldsplanlegging, både fordi jeg bor i nærheten og ser de planlegger på kvelden og fordi det snakkes om langhelg og hyttetur. Selvsagt helt ok det. Selv foretrekker jeg langhelg-planleggingsdager fremfor en ekstra dag etter juleferien.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva blir neste instans?Jeg har aldri hatt pålagt kveldsplanlegging heller. Jeg tror (men er litt på gyngende grunn her) at de ikke liker å pålegge oss det, for det gir grunnlag for overtidsbetaling med ubekvem arbeidstid og annen gangs oppmøte og sånne ting. Det var ihvertfall begrunnelsen som ble gitt oss da de begynte å pålegge oss å ha foreldresamtaler på dagtid. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|