|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir neste instans?Jeg aner ikke hva lærerne til ungene mine, som går i henholdsvis barneskole og ungdomsskole, gjorde i dag - men jeg har i alle fall hatt fri. Fri som i at elevene har fri, og lærerne har fri. Det samme gjelder for 18. mai. Det er ikke planleggingsdag for oss - men en ren fridag. Vi har fem (snart seks) planleggingsdager i året. Tre før skolestart, en første dag etter nyttår, en første dag etter påske. De inneklemte dagene i mai tror jeg bare er til for å lage langhelg for vår del. Antall skoledager blir jo de samme, så jeg antar at vi jobber et par dager lenger i juni for å få to langhelger i mai - jeg aner ikke egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva blir neste instans?
Som jeg nevnte, har det vært jobb og skole for alle her i dag. Men 18. mai er en fridag, både for elever og lærere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei jeg tror ikke at de kalles det. Det står på planen som ligger ute på kommunens hjemmeside. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, nå mente jeg ikke bare de fem dagene, jeg mente samtlige skolefrie enkeltdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|