|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra én tråd til en annen
Hm...det der synes jeg er et tankekors. Egentlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Det samme gjelder meg. Men det er mulig det er fordi jeg ofte blir langt mer irritert over at folk er lite gjennomtenkte og argumenterer dårlig enn jeg gjør over at de mener noe annet enn jeg gjør. Er folk lite flinke til å argumentere, så er det sjelden det gjelder bare én tråd, liksom.
Det er klart mennesker ofte har flere sider. Alle har det, tror jeg faktisk. Jeg er usikker på hva du egentlig mener å si her? Synes du noen virker som om de mener at folk ikke pleier å ha flere sider?
Jeg mener bestemt jeg har tosifret medlemstall.
|
|
|
#3 |
|
Expired
Nei. Jeg synes det virker som om noen andre kanskje mener det av og til. Det var en smule dårlig formulert, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Fra én tråd til en annenDet var du som skrev "rasende" uenig. Jeg blir ikke rasende uenig med noen som stemmer Høyre, f.eks. Da er vi bare uenige. Rasende uenig blir jeg når noen har meninger og oppfatninger som virkelig strider med alt jeg tror på/står for. Og hvis det først er sånn at noen f.eks. synes at det er helt greit å f.eks. knipse barn i oppdragelsesøyemed så er jeg gjerne ikke interessert i hva annet vedkommende måtte mene. Da er differansene mellom oss så store i utgangspunktet at det vanskeliggjør videre diskusjoner.
|
|
|
#5 |
|
Expired
Jeg skjønner hva du mener. Jeg tror kanskje mange tenker sånn, meg selv inkludert. I hvertfall av og til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Fra én tråd til en annenMen (for å ta det eksempelet igjen) hvis noen synes knipsing er helt greit i barneoppdragelsen så ER vedkommende et nek. Da hjelper det lite at personen sikkert har noen greie sider ellers også. Det hadde sikkert Hitler også, bare man ble bedre kjent med han. Har noen meninger som er helt på trynet så kan jeg ikke respektere personen, selv om andre sider måtte være ålreite.
|
|
|
#7 |
|
Expired
Knipsing er jo egentlig et ekstremt eksempel, da. Jeg er jo helt enig med deg i at det er idiotisk. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|