Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fra én tråd til en annen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 22:23   #11
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra én tråd til en annen

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er faktisk ganske så sjeldent at jeg er rasende uenig med noen i en tråd og synes at vedkommende har masse lurt å si i en annen. Så ja- vanligvis følger mine følelser for enkelte nick fra en tråd til en annen.

Hm...det der synes jeg er et tankekors. Egentlig.

Jeg kan være fryktelig uenig med en person, og også mene at i denne saken har ikke personen kunnskap, er i nærheten av mine egne verdier, etc. For så å finne ut,overraskende nok, at jeg ser at personen har satt seg mer inn i en annen sak, eventuelt argumenterer bedre fordi diskusjonen er bedre, gir bedre inspirasjon for vedkommende, at vedkommende har tatt selvkritikk i en sak, eller noe sånt.Eller omvendt.
Jeg føler at folk kan være fryktelig "rare" i en tråd, angående ett tema, for så å imponere meg i en annen.

Som de spurte i Romantikk for mange år siden: Er det normalt? Å se at mennesker ofte har flere sider, for eksempel? :filosoferer over dette:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.