|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
ER faktisk grei i bånn!
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
er ikke naivt å "valse" inn her å prøve å snakke med folk som ikke kan noe m dyrene.. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Det er da ingen som kaller deg den store stygge ulven?
|
|
|
#203 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Vi blir tatt for dårlige argument, men ''De er ekkle'' blir godtatt. hmmm
|
|
|
#206 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
hvorfor er det slik at du er blitt mer skeptisk da..? ser flere som har skrevet det og kan ikke forstå hvorfor? |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg er helt enig med skilpadda at det er dumt med lover det ikke finnes grunner for. I dette tilfellet kan jeg for lite (og interesserer meg for lite) til å sette meg godt inn i saken fra begge sider til å kunne lande på et standpunkt. Derfor signerer jeg ikke. Jeg signerer ikke ting jeg er likegyldig til, jeg signerer ting jeg brenner for. Det hjelper jo heller ikke at jeg syns de som har skaffet seg eksotiske dyr ulovlig har begynt i helt feil ende.
|
|
|
#208 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
når man snakker generelt i et forum kan man holde seg saklig. så får man saklig svar.. etter alle svada svarene som har kommet her, så bør jeg få lov å reagere.. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
tusen takk for at du sier det. det betyr faktisk ganske mye.. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Bedreviter
|
Jeg er enig i at du har fått en del usaklige tilbakemeldinger, og det er dumt. Samtidig savner jeg at du selv utdyper dine påstander i slik grad at det er fristende å løfte diskusjonen opp på et mer saklig nivå. |
|
|
|
|
|
#212 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
her har du en artikkel du kan lese. der er en av de fremste i faget som uttaler seg om slik vi har det nå der han sier det er håpløst å ha det slik som det er nå.. og begrunner det deretter.. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg er helt og holdent enig i at "de er ekle" overhodet ikke er et gyldig argument. Det er rotter også, og det er så vidt jeg vet lovlig. (Folk er GALE!
|
|
|
#214 |
|
Ringskrømt
|
I know.
|
|
|
#215 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
er vel ikke så svart på kvitt at vi ikke liker loven derfor bryter vi den. men er fordi loven er bygget på feil kunnskap og ikke er bygget på sannheter.. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Vi har en hamster i bur og jeg er hundre prosent sikker på at han burde vært i ørkenen et steds, ikke i stua mi her i kalde Hammerfest. :skal aldri ha burdyr igjen:
|
|
|
#217 |
|
Bedreviter
|
Jeg har sagt til min tiåring at før vi anskaffer dyr i bur, skal jeg låse henne inne på rommet sitt en hel helg, så kan hun se om hun liker det noe videre. Og ja, det har jeg ment helt seriøst. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
ja er en kritikk mot motparten ja, kritikk mot personer som mener det er fornuftig med forbud mot reptiler |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Så om barnet ditt hadde spurt om dere kunne skaffet en tarantell, så ville du gjort dette?:S
|
|
|
#220 |
|
Leser
|
Det er ekstemt stor forskjell på dyr. Jeg er enig med deg i at det holde dyr som er vandrere i små bur er dyreplageri, men mange dyr er temmelig stedfaste. Og feks en tarantell mener jeg vil ha det helt utmerket i et bur, jeg vil tro de vil plages mye mer ved feks feil luftfuktighet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|