Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-16, 17:46   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg mener det ikke er riktig å diskutere det her, fordi jeg og ganske mange andre tror at dette er en tulletråd. Jeg har da ikke prøvd å bestemme hvor slik skal diskuteres, jeg har sagt min mening. Og jeg synes det er himla synd hvis dette forumet blir ødelagt av folk som bare kommer hit for å lage krøll.
Og å beskylde meg for å bidra til den tabubelagte tilnærmingen om temaet? Det KAN du da ikke mene?

Men hvorfor gjør det noe om det er en tulletråd?
En ting er slike dustetråder med svada, men OM det er en tulle tråd så gjør den da ingen skade? Det er jo ikke slik at du, jeg eller andre VET at de fleste andre trådene her inne ikke er oppspinn?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 19:45   #2
Enmamma
Aktiv

Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
Enmamma er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men hvorfor gjør det noe om det er en tulletråd?
En ting er slike dustetråder med svada, men OM det er en tulle tråd så gjør den da ingen skade? Det er jo ikke slik at du, jeg eller andre VET at de fleste andre trådene her inne ikke er oppspinn?

Jeg er helt seriøs. Jeg hadde da ikke brukt tid på dette om det bare var tull. Skjønner at man er ny et sted og ikke andre kjenner en osv. Likevel så et det vel ikke så mange her som kjenner hverandre utenfor nettet, eller? :- P Med mindre man Gjør det så har man vel ingen garantier.

Enmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.